تومان0.00 0 سبد خرید
  • خانه
  • آموزش
    • ثبت نام کنفرانس ها
  • اخبار
    • امنیت و پدافند سایبری
    • انتخاب سردبیر
    • تجهیزات هوشمند
    • شهرداری و شهر هوشمند
    • فناوری اطلاعات
    • فناوری های نو
    • همایش ها و نمایشگاهها
  • بازی های رایانه ای
    • برنامه های ویندوزی
  • تبلیغات
  • دانلود
    • اپلیکیشن
    • نشریه زمان تحول
  • مقالات
    • گفتگو
    • مقالات
    • فیلم
    • نقد و بررسی
منو
  • خانه
  • آموزش
    • ثبت نام کنفرانس ها
  • اخبار
    • امنیت و پدافند سایبری
    • انتخاب سردبیر
    • تجهیزات هوشمند
    • شهرداری و شهر هوشمند
    • فناوری اطلاعات
    • فناوری های نو
    • همایش ها و نمایشگاهها
  • بازی های رایانه ای
    • برنامه های ویندوزی
  • تبلیغات
  • دانلود
    • اپلیکیشن
    • نشریه زمان تحول
  • مقالات
    • گفتگو
    • مقالات
    • فیلم
    • نقد و بررسی
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگنا | آزانس خبری فناوری > Blog > دسته‌بندی نشده > ایجاد مراکز گوهر در دستگاهای اجرایی تا پایان سال جاری
دسته‌بندی نشده

ایجاد مراکز گوهر در دستگاهای اجرایی تا پایان سال جاری

admin
Last updated: 1392/02/11 \ب.ظ\31 4:54 بعد از ظهر
By admin 3 Min Read
Share
SHARE

تاکنون اقدام لازم درخصوص ایجاد مراکز گوهر (گروه واکنش هماهنگ رخداد) عملیاتی شده و تا پایان سال جاری، این مراکز در دستگاهای اجرایی راه اندازی می‌شوند.

 به گزارش ایسنا، سعید مهدیون – عضو هیات عامل سازمان و رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات – در همایش تخصصی حوادث امنیتی و روال‌های رسیدگی به حوادث در حوزه صنعت با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته خدمات مختلف در قالب وظایف تعریف شده در مرکز ماهر – مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخداد رایانه‌ای – به متقاضیان ارائه شد.

 وی با اشاره به سابقه تلاش‌های برای ایجاد مرکز ماهر، افزود: مرکز ماهر به عنوان یکی از وظایف کشوری سازمان فناوری اطلاعات ایران ایجاد و سه وظیفه اصلی برای آن تعریف شد.

 وی خاطر نشان کرد: اقدام‌ لازم در حوزه آموزش و مشاوره، اقدام پیشگیرانه نظیر هشدارها و رخدادها و اقدام واکنشی نظیر مدیریت امداد و هماهنگی در خصوص رفتارهای واکنشی از جمله وظایف تعریف شده برای مرکز ماهر است.

 رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت ارتباطات با بیان این مطلب که امنیت در کنار هماهنگی محقق می‌شود تصریح کرد: نمی توان با فعالیت های جزیره‌ای و حتی دستوری امنیت را در فضای تبادل اطلاعات ایجاد کنیم و در همین راستا نیز اقدام مرکز ماهر تاکنون بیشتر بر مبنای تعامل بوده است.

 وی ادامه داد: با توجه به وظایف مرکز ماهر و با در نظر گرفتن روابط تعاملی که این مرکز باید با گیرندگان خدمات،‌ متخصصان و مرکز مشابه در دیگر کشورها برقرار میکرد،‌ ساختار آن طراحی و برنامه‌های خود را عملیاتی کرد.

 سعید مهدیون با اشاره به دستاوردهای مرکز ماهر در سال ۹۱ در حوزه ارائه خدمات اظهار کرد: خدمات این مرکز به سه دسته تقسیم می شود که انجام تکالیف حاکمیتی و ارائه خدمات آموزشی و ترویجی از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

 وی تا کید کرد: ارائه خدمات خاص به متقاضیان به منظور بالا بردن سطوح امنیت در بخش‌های مختلف از دیگر خدمات مرکز ماهر است که بر اساس تعرفه ابلاغ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات، ارائه این دسته از خدمات بر اساس این تعرفه‌ها انجام می‌شود.

You Might Also Like

تیک تاک برای نمایندگان آمریکایی ممنوع شد

این بازی های پولی اندروید را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید

ذخیره پیش نویس مطالب ارسالی در اینستاگرام ممکن شد

ارائه خدمات اینترنت فوق سریع با خطوط انتقال برق

admin 1392-02-11
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
Previous Article نرم افزاری که خلق و خوی افراد را از روی عکس آنان تشخیص می دهد
Next Article نظارت بر پیچیده ترین امواج مغزی با استفاده از تاتوی الکترونیکی
Leave a comment

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Stay Connected

Facebook Like
Twitter Follow
Youtube Subscribe
Telegram Follow
- Advertisement -
Ad image

Latest News

چگونه قاب شفاف گوشی را که به رنگ زرد درآمده است، تمیز کنیم؟
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس: طرح صیانت از دستور کار مجلس خارج شده است
دست رد ترکیه به پیشنهاد ایلان ماسک
تیک طلایی توییتر برای کسب و کارها ۱۰۰۰ دلار آب می‌خورد
Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?