اپلیکیشن هاسپیتل؛ مکالمه مستقیم با پزشک

اپلیکیشن، هاسپیتل، مکالمه، مستقیم ، پزشک

آخرین اخبارفناوری اطلاعات

جشن 24 سالگی تلفن ها ی همراه

جشن 24 سالگی تلفن ها ی همراه

اخبار 23 مرداد 1397
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ۱۹ مرداد ۱۳۷۳، با واگذاری ۴ سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، عرضه سیم کارت تلفن همراه در ایران رسماً آغاز شد. بهره برداري از اولين فاز شبكه تلفن همراه كشور، در مرداد ماه سال ۱۳۷۳…
ادامه مطلب
گوگل شما را درهرحال،تحت نظر دارد!

گوگل شما را درهرحال،تحت ن...

23 مرداد 1397 7
فناوری اطلاعات > اینترنت -...
دسترسی راحت هکرها از طریق فکس به شبکه

دسترسی راحت هکرها از طریق...

23 مرداد 1397 8
فناوری اطلاعات > اینترنت -...
هوشمندسازی خانه با...!netatmo

هوشمندسازی خانه با...!net...

22 مرداد 1397 16
دستگاه NETATMO با اندازه‌گیری...
آیینه هوشمند ابداعی جدیدی از پاکستان

آیینه هوشمند ابداعی جدیدی...

22 مرداد 1397 16
پاکستانی ها از شگفت انگیز ترین...

آخرین اخبار امنیت و پدافند سایبری

کنفرانس فرصتها و چالشهای هوشمندسازی برگزار می شود

کنفرانس فرصتها و چالشهای هوشمندسازی…

امنیت و پدافند سایبری 27 تیر 1397
به گزارش اگنا- کنفرانس ملی فرصت ها و چالش های هوشمند سازی با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی و دکتر خاتمی نایب رئیس کمیسیون بهداش مجلس شورای اسلامی در محل مرکز همایش های بین…
ادامه مطلب
اطلاعات 340 میلیون کاربر افشا شد!

اطلاعات 340 میلیون کاربر افشا...

اگنا- بزرگ‌ترین فاجعه افشای اطلاعات...
09 تیر 1397 543
آدیداس هک شد

آدیداس هک شد

اگنا- کمپانی آدیداس ای جی / Adidas...
09 تیر 1397 535
سرقت اطلاعات ژنتیکی؛ کابوس امنیتی دیگری در راه است

سرقت اطلاعات ژنتیکی؛ کابوس امن...

اگنا- شرکت ارائه دهنده خدمات تست DN...
24 خرداد 1397 583
هیولایی به نام Prowli با پوشش بدافزار!

هیولایی به نام Prowli با پوشش...

اگنا - Prowli تاکنون بیش از ۴۰۰۰۰ د...
23 خرداد 1397 594

آخرین اخبار فناوری های نوین

اینترنت اشیا این بار در لباسهای هوشمند

اینترنت اشیا این بار در لباسها...

بعضی از لباس‌ها هویت خاص خودشان را...
ساخت ربات خانگی توسط آمازون

ساخت ربات خانگی توسط آمازون

آمازون درحال توسعه‌ی اولین ربات خان...
بروز رسانی جدید فایر فاکس

بروز رسانی جدید فایر فاکس

موزیلا فایرفاکس مرورگر محبوب امروز...
زبان #Q

زبان #Q

مایکروسافت خبر از انتشار پروژه‌ای ب...

آخرین اخبار کنفرانس ها و نمایشگاهها

همایش ملی فرصتها و چالشهای هوشمندسازی

همایش ملی فرصتها و چالشهای هوشمندسازی

همایش ها و نمایشگاهها 29 ارديبهشت 1397
کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء برگزار می شود

کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء برگزار می…

همایش ها و نمایشگاهها 20 بهمن 1396

اگنا-اپلیکیشن‌های ایرانی حوزه‌ی پزشکی، سلامت و درمان، روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند و این امر نشان‌دهنده‌ی میزان نیاز کاربران به چنین نرم‌افزارهایی است.

 

 
 

به گزارش اگنا در حال حاضر اپلیکیشن‌های موجود در حوزه‌ی سلامت به تشخیص بیماری و ارائه‌ی اطلاعات می‌پردازند و در این میان جای خالی برنامه‌ای احساس می‌شود که بتوان از طریق آن بتوان به‌صورت مستقیم و از طریق تلفن با پزشک صحبت کرد. هاسپیتل، اپلیکیشن مشاوره تلفنی پزشکی و سلامت که به بررسی آن پرداخته‌ می‌شود، مانند پزشک شخصی و همیشه در دسترس شما عمل می‌کند.‌ کافی است تا موضوع مشاوره‌ی خود را مشخص کنید و درخواست تماس دهید و هاسپیتل بلافاصله با شما تماس بگیرد تا‌ با یک پزشک واقعی صحبت کنید.

برای ورود به اپلیکیشن هاسپیتل، شماره تلفن خود را وارد می‌کنید و پس از دریافت کد تایید از برنامه استفاده می‌کنید. وارد کردن نام و نام خانوادگی شما کاملا اختیاری است و تمامی اطلاعات شما نزد هاسپیتل محفوظ است. اکنون به توضیح نحوه‌ی عملکرد «هاسپیتل» و چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم. هاسپیتل از چهار بخش اصلی مشاوره، خانه، گفتگوها و پرسش و‌ پاسخ تشکیل شده است.

در بخش مشاوره،‌ می‌توانید نحوه‌ی اتصال به پزشک را مشخص کنید‌. اگر می‌خواهید با یک پزشک متخصص، عمومی یا ماما صحبت کنید و فرد خاصی را مد نظر ندارید، از‌ گزینه‌ی مشاوره‌ی سریع استفاده کرده و با انتخاب جنسیت، سن و موضوع مشاوره، کلیک می‌کنید، بدین ترتیب در عرض چند ثانیه، هاسپیتل بین شما و پزشکتان ارتباط تلفنی برقرار می‌کند.

اگر تمایل دارید خودتان پزشک را انتخاب کنید، با استفاده از گزینه‌ی فهرست مشاوران در بین پزشکان هاسپیتل جست‌وجو کنید و با مطالعه‌ی پروفایل آن‌ها، پزشک دلخواه خود را انتخاب و روی گزینه تماس کلیک کنید. همچنین می‌توانید نام یا کد مشاور هر پزشک را جستجو کنید. پس از پایان تماس می‌توانید به پزشک خود امتیاز دهید، یا نظر بگذارید و‌ در صورت تمایل وی را به‌ علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. در‌ بخش پرسش و پاسخ می‌توانید به‌صورت رایگان و ناشناس سوالات پزشکی خود را مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را دریافت کنبد. در بخش گفتگوها می‌توانید به‌صورت خصوصی با پزشک خود زمان‌بندی تماس را هماهنگ کنید یا پس از تماس، جواب آزمایش، تصویری از زخم یا شرح حال بفرستید.

 و در بخش خانه، رویدادهای اخیر در هاسپیتل را مشاهده می‌کنید. در پروفایل هر پزشک می‌توانید شماره نظام پزشکی، سابقه‌ی کاری و تحصیلی، مقالات و‌ ویدیوهایی از آن پزشک مشاهده کنید.

 قابلیت‌ها و نقاط قوت برنامه:

  • اجرای وظایف و عملکردها بدون خطا
  • عدم نیاز به اینترنت برای تماس تلفنی با پزشک
  • محتوای قابل استناد و اعتماد پزشکی
  • امکان استفاده از امکانات اپلیکیشن از طریق تلفن ثابت با شماره‌گیری ۹۰۹۹۰۷۳۰۰۰
  • گرافیک زیبا، ساده و کاربردی و تجربه‌ی کاربری راحت برای همه‌ی اقشار
  • امکانات جانبی مفید

 

 

منبع: زومیت 

 

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

آخرین اخبار تجهیزات هوشمند

با این میز تمام هوشمند ۴ هزار دلاری زندگی اداری را راحت کنید

با این میز تمام هوشمند ۴ هزار دلاری زندگی اداری را راحت کنید

تجهیزات هوشمند 07 تیر 1397
اگنا - با میز هوشمند 4 هزار دلاری ساخت کمپانی نیوی...
لیزر فضایی روسیه برای پاکسازی زباله‌های فضایی

لیزر فضایی روسیه برای پاکسازی زباله‌های فضایی

تجهیزات هوشمند 24 خرداد 1397
اگنا- آژانس فضایی روسیه قصد دارد برای از بین بردن...

محبوب ترین مطالب

  • سامانه بام بانک ملی از مرز 600 هزار نفر گذشت

    اگنا - با گذشت حدود نه ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز 600 هزار نفر گذشت.

    به گزارش اگنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امنیت بالا، جامعیت،کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود نه ماه بیش از 600 هزارکاربرجذب این سامانه شدند.

    بام سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک می‌باشد. مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند عضویت خود را در سامانه جدید بانکداری اینترنتی این بانک (بام) ثبت و فعال کنند.

    مشتریان عضو سامانه پیامکی این بانک (ساپتا) با توجه به اینکه قبلا شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کرده اند، می توانند با وارد کردن اطلاعات ملی کارت خود به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب، عضو سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام) شوند.

    همچنین سایر مشتریان برای عضویت در این سامانه جدید که دارای ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر سامانه های بانکداری اینترنتی در کشور می باشد، ضرورت دارد با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور اقدام به تکمیل فرم مربوطه و عضویت دراین سامانه کنند.
     

     

  • جزئیاتی از ابزارجاسوسی ایمیل‌های یاهو

    اگنا - پس از آنکه مشخص شد برنامه اسکن ایمیل های یاهو فراتر از یک نرم افزار فیلترکننده محتوا بوده و در عمل بدافزاری جاسوس محسوب می‌شود، جزییات بیشتری در این مورد به دست آمده است.



    به گزارش فارس به نقل از انگجت، کارمندان سابق یاهو می گویند این برنامه اسکن از طریق ماژولی انجام می شده که به هسته اصلی سیستم عامل لینوکس متصل بوده است.

    در حالی که هنوز مشخص نیست چرا یاهو از چنین روشی برای سرقت اطلاعات کاربران ایمیل های خود و ارسال آنها برای آژانس امنیت ملی آمریکا استفاده می کرده، تلاش ها برای کسب جزییات بیشتر در این زمینه شدت گرفته است.

    سناتور ران وایدن از دولت آمریکا خواسته است تا دستور مبتنی بر قانون فیسا به منظور انجام این فعالیت های کنترلی و جاسوسی را افشا کند.

    این سناتور در بیانیه ای تصریح کرده که بر طبق قانون آزادی یا Freedom Act تمامی نهادهای اجرایی باید در مورد دستورات دادگاه های مختلف در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران خارجی اطلاع رسانی کنند و در این زمینه استثنایی وجود ندارد.

    وی اظهار امیدواری کرده از این طریق دلیل منطقی توسط دولت آمریکا برای اسکن کردن فله ای ایمیل های کاربران یاهو ارائه شود. در این میان عملکرد وزارت دادگستری آمریکا نیز مورد پرسش قرار گرفته و مشخص نیست این وزارتخانه تا چه حد بر مبنای موازین قانونی عمل کرده است.

    افشای اقدام یاهو در جاسوسی از میلیاردها کاربر خدمات پست الکترونیکش و همین طور هک شدن حداقل نیم میلیارد حساب کاربری این شرکت باعث رسوایی بی سابقه ای برای این شرکت فناوری شده و وریزون خریداری بالقوه یاهو به فکر تجدیدنظر در این زمینه یا پرداخت 3.9 میلیارد دلار به جای 4.9 میلیارد دلار رقم پیشنهادی برای خرید آن انداخته است.

  • Default Image
    سال آینده بازار IT کشور به 80میلیارد دلار می رسد

    بازار 80 میلیارد دلاری IT کشور در سال آیندهاگنا - معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: سال آینده بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به 80 میلیارد دلار خواهد رسید و این نشان می دهد ما در اقتصاد دانش بنیان فعالیت های زیادی را در این بخش خواهیم داشت.

    به گزارش اگنا به نقل از خبرگزاری اقتصادایران ،سورنا ستاری در حاشیه نهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور سفرا و دیپلمات‌های 31 کشور جهان عنوان کرد: 50 درصد کاربران اینترنتی خاورمیانه، ایرانی هستند و هزاران شرکت ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور فعالیت می‌کنند. وی گفت: بیش از 50 میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و شبکه جهانی اینترنت نیز در سال‌های اخیر در ایران بسیار توسعه یافته است تا شاهد ایجاد پایه‌های بزرگ اقتصادی در ایران باشیم.

    معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: پیشرفت‌های زیادی در سال‌های اخیر در زمینه نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی داشته‌ایم و با وجود تحریم‌های ظالمانه و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، هم اکنون 98درصد داروهای مورد نیاز خود را در داخل تولید می‌کنیم. معاون رئیس‌جمهوری تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان، ایران را با منابع زیرزمینی و هیدروکربنی می‌شناسند، اما وجود نیروی انسانی متخصص و جوان سرمایه‌های بزرگی برای اقتصاد دانش‌بنیان در ایران به شمار می‌آیند. وی یادآور شد: هم اکنون بیش از پنج میلیون دانشجو در دانشگاه‌های کشور در حال تحصیلند و با وجود 33 میلیون جوان بین 20 تا 40 سال، ایران به چهارمین تربیت‌کننده مهندس در جهان تبدیل شده است که انتظار داریم در آینده این جوانان در تولید ناخالص ملی در ایران نقش مهمی ایفا کنند. ستاری یادآور شد: شاید کشورهای مختلف جهان پیشرفت‌های علمی ما را ناشی ازفعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای بدانند اما موفقیت‌های علمی ما تنها مربوط به فعالیت‌های هسته‌ای نیست بلکه ما به موفقیت‌های بزرگی در زمینه نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، آی سی تی (ICT) و هوا فضا دست یافته‌ایم. وی با بیان اینکه هم اکنون کمتر از 20 درصد اقتصاد کشور وابسته به درآمدهای نفتی است، گفت: اقتصاد ملی ایران به همین علت بود که با کاهش قیمت نفت دچار مشکلات شدید نشد و هم اکنون هزاران شرکت استارت‌آپ در ایران در زمینه‌های مختلف علمی فعالند.

  • گله مندی کاربران از پایان زودهنگام بسته‌های اینتذنتی

    اگنا - در میان مشترکان بسته‌های اینترنتی موبایل افراد مختلف از پایان زودهنگام بسته‌های خود گله‌مندند، موضوعی که طی سال‌های گذشته نیز به کرات تکرار شده و حال با ارتقاء شبکه اپراتورها بیشتر به نظر می‌رسند.

    اکنون با اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه برای مشترکان امکانی ایجاد شده تا با حفظ شماره خود بتوانند اپراتور ارائه دهنده خدماتشان را تغییر دهند. در این میان افراد مختلفی به دلیل وضعیت ارائه خدمات دیتای اپراتورها تصمیم به جابجایی گرفته و اینگونه اعلام می‌کنند که پایان زودهنگام بسته‌های اینترنتی آنها را کلافه کرده است.

    البته این مشکل تقریبا در میان مشترکان تمام اپراتورها به چشم می‌خورد و معمولا مسئولان اپراتورها ارتقاء شبکه و افزایش سرعت اینترنت و بی اطلاعی مشترکان را دلیل این موضوع اعلام می‌کنند اما در مقابل مشترکان مختلفی هستند که بر این نکته تاکید دارند که نهایت استفاده آنها از اینترنت موبایل به چک کردن پیام‌ها در نرم افزارهایی مانند تلگرام محدود می‌شود و با این حال در طول ماه حداقل دو بار نیاز به فعالسازی بسته‌های یک ماهه اینترنت دارند در حالی که در گذشته‌ای نه چندان دور حتی با استفاده‌ای به مراتب بیشتر فعال سازی یک بسته کفاف استفاده آنها را میداده است.

    در این میان اگرچه وزارت ارتباطات سامانه ۱۹۵ را برای رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفته اما تاکنون آماری رسمی در خصوص میزان شکایت‌های مردمی در این زمینه منتشر نشده است.

    پیگیری این موضوع پیش از این نیز بارها از سوی رسانه‌ها صورت گرفته و موضوع از سوی مسئولان مختلف پیگیری شده و هربار گویای این نکته بوده که احتمالا دلایلی مانند کم اطلاع بودن مشترکان از مواردی چون به روزرسانی خودکار برخی برنامه‌ها یا باز کردن فایل‌های ویدئویی که حجم به نسبت بالاتری را مورد استفاده قرار می‌دهند دلیل این مشکل است، هرچند که دراین خصوص کاربران متعددی نظر متفاوت دارند.

    اما از همان ابتدای زمان ارائه خدمات ۳G توسط اپراتورهای غالب به دنبال گلایه‌های مردمی این سئوال مطرح شد که آیا این احتمال وجود ندارد که اپراتورها در محاسبه حجم مصرفی دچار اشتباه شده باشند؟

    در آن دوره وزیر ارتباطات با رد این احتمال به جدیت از اپراتورها دفاع کرده و خاطرنشان کرده بود که درآمدهای اپراتورهای تلفن همراه به گونه‌ای است که آنها هیچ احتیاجی به انجام چنین اموری نداشته و درآمدشان به مراتب بیش از آن است که بخواهند برای چندهزار تومان پول بسته اینترنتی اعتبار خود را زیر سئوال ببرند.

    چندی پیش مدیرعامل همراه اول نیز اظهاراتی در این زمینه مطرح کرده و متذکر شده بود: طی سال‌های گذشته برخی مشترکان حتی در طول سه روز به مصرف چهار گیگابایت داده پرداختند، چرا که برای استفاده درست از حجم بسته‌ها، اطلاعات کافی را نداشته و یا تنظیمات گوشی‌ آنها به گونه درست انتخاب نشده بود.

    مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی ادامه داد: طی این مدت با توجه به افزایش سرعت اینترنت، بسته‌ اینترنتی برخی مشترکان در مدت زمان کوتاه‌تری تمام می‌شود که عدم مواجهه با این مشکل نیازمند اطلاع‌رسانی است تا افراد در تمام موارد فایل‌های تصویری ارسالی را مورد استفاده قرار ندهند، چرا که این موضوع بخش قابل توجهی از حجم آنها را مورد استفاده قرار می‌دهد. از سوی دیگر برنامه‌های متعددی نیز هستند که به‌طور دائم به‌روزرسانی شده و بخشی از حجم اینترنت را نیز به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها مصرف می‌کند.

    اپراتور اول ارتباطی یا همراه اول نیز بر این نکته تاکید دارد که مشترکان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت این شرکت و قسمت my mci به بخش خلاصه تماس‌ها مراجعه کرده و جزئیات مصرف خود در حوزه مکالمه و اینترنت را دریافت کنند.

    ایرانسل هم اعلام کرده که از سامانه‌های صورتحسابگیری دقیقی استفاده میکند و مشترکانش میتوانند با دانلود و نصب اپلیکیشن مدیریت حساب کاربری «ایرانسل من» از وب‌سایت این اپراتور و یا با استفاده از سامانه کنترل حساب کاربری به نشانی ecare.irancell.ir از جزئیات کارکرد دوره و باقی‌مانده بسته اینترنت خود در هر لحظه از شبانه‌روز آگاه شوند.

    این اپراتور نیز به مشترکانش توصیه کرده اپلیکیشن‌های مورد استفاده خود را از نظر اتصال به اینترنت و بروزرسانی خودکار برنامه‌ها کنترل کنند.

    از سوی  دیگر وزیر ارتباطات هم چندی پیش با تاکید بر لزوم حمایت از شکل گیری شبکه‌های اجتماعی داخلی اظهار کرد: اکنون بسیاری از کاربران اینترنت موبایل این گلایه را مطرح می‌کنند که بسته‌هایی که به قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری می‌کنند به سرعت تمام می‌شود.

    واعظی افزود: اگر مردم بخواهند با اینترنت به دیدن فیلم‌های ویدئویی بپردازند چند فیلم ویدئویی با تایم دو تا پنج دقیقه را که دانلود کنند حتی اگر حدود سه فیلم در روز دانلود شود، به سرعت حجم بسته اینترنت آنها تمام خواهد شد، اما در شبکه‌های اجتماعی داخلی علاوه بر افزایش سرعت قیمت نیز به مراتب پایین‌تر آمده و می‌توان حتی ۱۰ برابر آن از محتوا استفاده کرد.

    وی همچنین متذکر شد: در مورد شبکه ملی اطلاعات اغلب بحث سرعت را برای اینترنت برداشته‌ایم و هر کس که با هر سرعتی که می‌خواهد از خدمات استفاده کند.

    از سوی دیگر مسئولان مختلف از پائین بودن استفاده مردم از فایل‌های ویدئویی گفته و حتی تاکید دارند این میزان در کشورهای مختلف بالای ۸۰ درصد است و در ایران نیز تلاش می‌شود با ارائه محتوای مفید این آمار افزایش پیدا کند حال جای سئوال است که اگر واقعا تماشای فایل‌های تصویری تا این اندازه برای مشترکان هزینه به دنبال دارد آیا می‌توان همچنان به مشارکت مردم برای اجرایی کردن چنین تصمیماتی امید داشت؟

    منبع: سیتنا

  • اولین کنفرانس بین المللی بازیابی تعاملی اطلاعات

    اطلاعات همایش

       تاریخ شروع : ۴ اسفند ۱۳۹۵

       تاریخ خاتمه : ۵ اسفند ۱۳۹۵

       مکان برگزاری : جزیره کیش - جزیره کیش

       برگزار کننده : دانشگاه تهران – پردیس بین المللی کیش

       ارسال مقاله : دارد

     

    اطلاعات تماس

       نام دبیر یا مسئول همایش : الهام خدنگ

       تلفن دبیرخانه همایش : ۰۹۱۲۲۲۴۹۱۶۷

       نمابر : ۰۲۱۸۸۹۱۷۸۲۹

       وب سایت : iiirc.ut.ac.ir/

       ایمیل : el_khadang [at] yahoo.com

     

    محورهای همایش

    تعامل با پایگاه داده های بزرگ

    •پردازش تعاملی چند رسانه ای

    •توسعه سامانه های تعاملی اطلاعاتی

    •داده کاوی بی واسطه

    •دسترسی به اطلاعات پنهان

    •رایانش توزیعی

    •زبان فارسی و رایانه

    •بازی های تعاملی رایانه ای 

    •سامانه های تعاملی یادگیری 

    •تحلیل نقش تعاملی شبکه های اجتماعی 

    •سامانه های مبتنی بر موبایل

    •علوم شناختی و محاسبات عاطفی

    •موتورهای جستجوی تعاملی

    •تعامل انسان و اطلاعات

    •سامانه های تعاملی در خدمت دولت

    •تجارت تعاملی الکترونیک 

    •سامانه های هوشمند اجتماعی

    •موردکاوی بازیابی های تعاملی

    •بازیابی تعاملی و تسهیل توسعه علمی

    •بازیابی تعاملی در حوزه بهداشت و سلامت

    •سیستمهای اطلاعات مدیریت مالی 

    •سیستمهای اطلاعات مدیریت اقتصادی

     

    تاریخ های مهم

    آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات

    1395-06-31

    تاریخ اعلام نتیجه داوری چکیده مقالات

    1395-07-10

    تاریخ شروع ارسال مقالات کامل

    1395-07-12

    آخرین مهلت ارسال مقالات کامل

    1395-08-01

    تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات

    1395-08-30

    آخرین مهلت پیشنهاد برگزاری کارگاه

    1395-09-07

    تاریخ اعلام کارگاه های مورد برگزاری

    1395-09-30

    تاریخ شروع کنفرانس

    1395-12-04 

    تاریخ پایان کنفرانس

    05-12-1395

کانال تلگرامی اگنا

تلگرام اگنا

728 x 90
Loading...