شرکت مایکروسافت اعلام کرد در طرحی، تبلت خود را برای کاربران تجاری، سازمانها، آژانسهای دولتی و سازمانهای آموزشی در بازار تایوان عرضه میکند.
ه گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,به نوشته دیجیتایمز، شرکت مایکروسافت که این روزها میکوشد محبوبیت تبلت Surface Pro خود در بازار جهانی را افزایش دهد، از طریق شعبه خود در کشور تایوان عرضه این محصول با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت را برای سازمانها و شرکتهای تجاری آغاز کرد.
این طرح با نام Microsoft Devices Program اجرا شده است و شرکت مایکروسافت برای اجرای هرچه بهتر آن سه مرکز ارایه خدمات نرمافزاری ارزش افزوده را برگزیده است و به کمک آنها طرح خود را
پیش میبرد.
این سه شرکت تایوانی با نامهایTatung System Technologies، BestCom Infotech و Systek Software & Service با ارایه انواع سرویسها و خدمات مورد نیاز کاربران تجاری، به شرکت مایکروسافت کمک میکنند تا رایانههای لوحی آن هرچه بیشتر فروش رود.
شعبه مایکروسافت در تایوان اوایل اوت 2013 رایانههای لوحی Surface RT و Surface Pro را از طریق شعب خود وارد بازار این کشور کرد.