دسته‌بندی نشده

۹۵ هزار تماس مردمي با مركز پاسخگويي سلامت ۱۴۹۰

رئيس مركز پاسخگويي سلامت ۱۴۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از ۹۵ هزار تماس تلفني مردمي طي دو ماهه گذشته سال جاري با اين مركز خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، دكتر حسين رياضي در این باره گفت:  در فروردين ماه امسال حدود ۲۱ هزار تماس تلفني و در ارديبهشت ماه نيز ۷۴ هزار تماس مردمي با اين مركز برقرار شده است.
وي در ادامه گفت: از مجموع تماس‌هاي گرفته شده با اين مركز  ۳۰۰ مورد شكايت از دريافت زيرميزي پزشكان بوده است كه طي مرحله ۲ تا ۴ هفته‌اي به اين شكايات رسيدگي مي‌شود.
گفتني است: مركز پاسخگويي سلامت ۱۴۹۰ با دستور وزير بهداشت و به منظور اطلاع‌رساني و ارتقاي روحيه پاسخگويي و خدمت‌رساني بيشتر اين وزارتخانه و واحدهاي تابعه به هم‌وطنان و افزايش آگاهي مردم از حقوق خود در حوزه سلامت و نحوه دريافت و دسترسي آسان‌تر به خدمات سلامت راه‌اندازي شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا