دسته‌بندی نشده

ارزيابي كيفيت سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزيابي كيفيت سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات به منظور نظارت بهینه بر سرویس دهی اپراتورهای ارتباطی از سوي این سازمان به صورت ماهانه خبر داد.
 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, محمدعلی فرقانی با بیان اینکه ارزيابي سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات به صورت ماهانه انجام مي شود، گفت: اين ارزيابي به منظور نظارت بهينه بر سرويس‌دهي اپراتورها، ايجاد رقابت و افزايش كيفيت سرويس‌دهي و پاسخگویي به موقع و شفاف به شكايات مردم در حوزه خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات انجام مي‌شود.

دبير كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات اظهار داشت: اين ارزيابي به منظور نظارت بهينه بر سرويس‌دهي اپراتورها، ايجاد رقابت و افزايش كيفيت سرويس‌دهي و پاسخگوئي به موقع و شفاف به شكايات مردم در حوزه خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات انجام مي‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شاخصهاي ارزيابي اپراتورها افزود: كيفيت سرويس، پاسخگویي و رسيدگي به شكايات، كيفيت پوشش‌دهي، انجام تعهدات توسعه و اجرا، عملكرد شبكه و رضايتمندي مشتريان از جمله شاخص هایي است كه اپراتورهاي تلفن همراه و سرويسهاي فناوري اطلاعات براساس آن ارزيابي مي‌شوند.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديویي درباره اجرا و نتايج اين ارزيابي‌ها نیز تصریح کرد: ارزيابي‌ها به صورت ماهانه انجام شده و نتايج آن در پايان هرماه از سوي رگولاتوري اعلام مي‌شود؛ براین اساس نتايج اولين ارزيابي در پايان مهرماه اعلام و تا آن زمان اپراتورها فرصت دارند كيفيت سرويسهاي خود را ارتقاءدهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا