Sample Category 2

واعظی: ۱۹۵ سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات

نتیجه تصویری برای 195 سامانه پیامکی رسیدگی به شکایاتشبکه خبری دولت الکترونیک  –اگر مردم شکایتی درباره پیامک های تبلیغاتی دارند سامانه ۱۹۵ آماده رسیدگی به شکایات آنان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ایستگاه ماهواره ای شهید قندی اسدآباد با بیان اینکه مخابرات وظیفه ای در قبال محتوای پیامک های تبلیغاتی ندارد گفت : هرآنچه که مربوط به زیرساخت و شبکه اطلاع رسانی است مربوط به وزارت ارتباطات است .

وی گفت : همه اپراتورها موظف شده اند که سامانه ای را طراحی کنند تا کسانی که علاقمند به دریافت پیامک تبلیغاتی نیستند با شماره گیری شماره اعلام شده از دریافت این پیامک ها انصراف دهند اما محتوای پیامک ها توسط وزارت ارشاد کنترل و نظارت خواهد شد.

آقای واعظی همچنین از ادامه طرح فیلترینگ هوشم ن د در کشور خبر داد .

وی گفت : فیلترینگ هوشمند طرحی بسیار پیچیده است و مرحله نخست آن با موفقیت انجام شده و هم اکنون در مرحله دوم این طرح قرار داریم.

منبع: اکو ویژن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا