Sample Category 2

هدف پست حرکت به سمت پست لجستیک و خرید اینترنتی است

postاگنا- عضو هیات مدیره پست در نشست مشترک پست و مدیران شعب بانک های استان مازندران با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه پرداخت الکترونیک افزود: هدف پست حرکت به سمت پست لجستیک و خرید اینترنتی است.

به گزارش آژانس خبری دولت الکترونیک(اگنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسکندر حلال خور به همراه کیوانی مدیرکل بازاریابی و بررسی های اقتصادی بر گسترش همکاری با بانک ها تاکید و خاطر نشان کرد: شرکت پست در همکاری با شرکای بانکی خود تعامل برد- برد را دنبال می کند.

وی یادآور شد: شرکت پست با ۳۵هزار میلیارد ریال سرمایه و ۱۷ هزار و پانصد واحد پستی و یک هزار و پانصد وسیله نقلیه با شبکه حمل و نقل مجهز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به بانک ها است.

حلال خور با بیان این که پست با دارابودن ۷ هزار نامه رسان امکان توزیع مویرگی با دقت بالا را دارا می باشد ، اضافه کرد : بانک اطلاعات مکانی بسیار دقیق با ۴۵ میلیون رکورد موجود است که با این امکان، بانک ها می توانند مشتریان خود را شناسایی و مشخصات آنان را به صورت برخط بررسی کنند.

عضوهیات مدیره پست با بیان اینکه گردش فروش اینترنتی در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: در دنیا ۹۷ درصد پرداخت ها با کارت صورت می گیرد در حالی که در کشور ما اغلب پرداخت ها از طریق وجه می باشد.

در ادامه مسئول بازاریابی و بررسی های اقتصادی شرکت پست، هدف امسال شرکت را پست هوشمند عنوان نمود و گفت: کار پست یک کار حاکمیتی بوده و تنها ۷ کشور از ۱۹۲ کشور عضو اتحادیه جهانی پست بخش هایی از شبکه پستی خود را به بخش غیردولتی واگذار کردند.

کیوانی میانگین سرانه مرسوله پستی در کشور را ۸ و در دنیا ۵۰ ذکر نمود و افزود: درصدد هستیم بتوانیم پست را به عنوان درگاه ارائه خدمات معرفی کنیم و به صورت کارآمد در اختیار جامعه باشیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا