خدمات دستگاه‌های POS پست بانک افزایش می‌یابد

محتوای جدول

پست بانک ایران و شرکت ایران کیش برای توسعه دستگاه‌های پایانه فروش (POS) این بانک به توافق رسیدند.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, براساس الحاقیه قرارداد میان پست بانک و ایران کیش (از مجریان طرح شاپرک بانک مرکزی)، مقرر شد علاوه بر اجرای قرارداد قبلی میان این دو سازمان و نصب پایانه‌های فروش، خدمات قابل ارایه روی این دستگاه‌ها نیز توسعه یابد.
براساس این قرارداد، 50 هزار دستگاه پایانه فروش (POS) با قابلیت اتصال به حساب مشتریان پست بانک در مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، نصب می‌شود.
هم‌اکنون فازهای اول و دوم این قرارداد انجام شده و فازهای سوم، چهارم و پنجم آن در حال اجراست که بر این اساس در هر کدام از فازهای سوم و چهارم 11هزار دستگاه و در فاز پنجم نیز 12هزار دستگاه نصب و پشتیبانی می‌شود.
از مجموع 50 هزار دستگاه پایانه فروش تعداد سه هزار آن بی‌سیم بوده و به صورت سیار قابلیت ارایه خدمات متنوع بانکی را دارد.
در حال حاضر 11هزار دستگاه پایانه فروش اختصاصی پست بانک ایران در فروشگاه‌ها و مراکز خرید و همچنین دفاترخدمات بانکی سراسر کشور نصب و خدمت‌رسانی می‌کند که با نصب کامل 50 هزار دستگاه این قرارداد، تعداد آن به بیش از 61 هزار دستگاه خواهد رسید.
انجام انواع خرید، پرداخت هزینه قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن، مانده‌گیری حساب، واریز کمک‌های نقدی به حساب سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسه محک و خرید شارژ کارت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل از جمله خدماتی است که از طریق دستگاه‌های پایانه فروش پست بانک ارایه می‌شود.
هم‌وطنان متقاضیان با مراجعه به شعب پست بانک و پس از افتتاح حساب، درخواست خود را برای استفاده از دستگاه مذکور ارایه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: