جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راه اندازی پورتال مدیریت و برنامه‌ریزی حفاری در شهر مشهد

محتوای جدول

 

 

 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی پورتال مدیریت و برنامه‌ریزی حفاری شهر مشهد خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, علی آبسالان در خصوص هدف از راه‌اندازی این پورتال گفت: اطلاع‌رسانی از دستورالعمل‌ها و ضوابط، اطلاعیه‌ها و پروژهای حفاری جزو مهمترین اهداف راه‌اندازی این پورتال بوده است.
وی اطلاع‌رسانی اخبار مدیریت حفاری و پروژه‌های حفاری، اعلام اطلاعیه‌ها به شهروندان جهت انجام یا ممنوعیت انجام حفاری، دسترسی مستقیم به سامانه اعلام قوانین و مقررات حفاری، اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های و ضوابط حفاری آموزش شهروندی، کاهش مراجعات حضوری به سبب پاسخگویی الکترونیک، ارتباط با مسوولان حفاری، نظرسنجی از شهروندان در خصوص پروژه‌های حفاری، ایجاد بستری برای تعامل با شهروندان و ارائه گزارش تصویری را از پروژه‌های حفاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پورتال مدیریت و برنامه‌ریزی حفاری شهر مشهد دانست.
 وی تاکید کرد: طراحی و راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی مدیریت و برنامه‌ریزی حفاری، سبب کاهش مراجعات و برخی پیگیری‌های شهرداری‌ها، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و شفاف‌سازی پروژه‌ها و اقدامات مربوط به حفاری‌ها خواهد شد.
آبسالان افزود: کاربران می‌توانند از طریق آدرس http://drilling.mashhad.ir/ به این سامانه دسترسی یابند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: