جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اختراع «شیر صنعتی سه‌حالته» توسط مبتکر جوان کشور

محتوای جدول

مبتکر جوان کشورمان موفق به اختراع «شیر سه حالته قطع و وصل، یکطرفه و کنترلی» مورد استفاده در تاسیسات آب و فاضلاب، نفت، پتروشیمی، آپارتمانهای مسکونی، تاسیسات ساختمانی و کشاورزی شد، اختراعی که کاهش محسوس هزینه های خرید شیرآلات مختلف مور استفاده در بخش های مختلف را بدنبال دارد.

احمد یازرلو مخترع جوان یکی از استان های شمالی کشور و عضو تیم ملی اختراعات ایران در خصوص چگونگی علاقه و نحوه ورود خود به حوزه اختراعات اظهارکرد: هنگام تحصیلات دوران راهنمایی در سال ۱۳۸۷، خواهرم اختراعی تحت عنوان تولید مستقیم آب مقطر را به ثبت رساند و در ادامه در مسابقات جشنواره خوارزمی کشور مقام نخست را کسب کرد. این اتفاق علاقه من به حوزه نوآوری و اختراع را به دنبال داشت.

وی که متولد سال ۱۳۷۳ و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق است افزود: بر همین اساس در سال ۱۳۸۸ نخستین مقام خودم (کسب مقام اول) را در مسابقات تعقیب خط هوشمنده ربات های پیشرفته در استان گلستان به دست آوردم.

یازرلو ادامه داد: پس از پایان تحصیلات دوره کارشناسی وارد یک شرکت پیمانکاری و با انواع شیرآلات، نصب و راه اندازی آنها آشنا شدم. از آن روز به بعد با نیازها و مشکلات خطوط انتقال آب آشنا شده و موفق به ثبت سه اختراع (سیستم پمپاژ و انتقال سیال با هوای فشرده، شیر کنترل سطح تلفیقی، شیر سه حالته قطع و وصل، یکطرفه و کنترلی) شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: