به منظور مدیریت یکسان پرسنل، تقویت پشتیبانی فروش و پاسخگویی مناسب به کاربران ADSL مخابرات استان تهران، ساختمان مرکزی NOC افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT، صبح امروز، ساختمان مرکزی NOC با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران کل و معاونین شرکت مخابرات استان تهران و مناطق هشت گانهی مخابراتی و همچنین مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت خدمات اول TCT، افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.
در حال حاضر 230 نفر از پرسنل شرکت خدمات اول TCT در ساختمان مرکزی NOC به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی بخش پشتیبانی ADSL مخابرات تهران می باشند. در آیندهی نزدیک، علاوه بر پشتیبانی ADSL، پشتیبانی تمامی سرویس های دیتای مخابرات نیز در این مرکز انجام خواهد شد.
بخش فروش تلفنی ADSL مخابرات تهران نیز در حال حاضر، با شماره 2020 در ساختمان مرکزی NOC فعال است و سفارشات تلفنیADSL، فروش فیش تلفن و تمامی خدمات فروش تلفن به صورت غیر حضوری نیز به زودی به این بخش افزوده خواهد شد.
طرح تجمیع NOC در ساختمان مرکزی با هدف ارتقای کیفیت پاسخگویی، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از بهمن 91 به همت شرکت خدمات اول TCT و با همکاری شرکت مخابرات استان تهران کلید خورد و صبح امروز به بهره برداری رسید.
ناصر قدیر کاشانی، مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT طی بازدید مدعوین از ساختمان مرکزی ناک، با تاکید بر لزوم پیشرفت همگام با توسعه ی سریع تکنولوژی و خدمات ارتباطی، اظهار داشت: هدف از ایجاد ساختمان مرکزی NOC، ایجاد محیطی آرام و صمیمی برای پاسخگویی متمرکز و مناسب به مشتریان و ارائه ی خدمات جدید و قابل اعتماد می باشد.
وی، حذف مراجعات متقاضیان خدمات مخابراتی را گام مهمی در راستای جذب مشتریان جدید و پاسداشت مشتریان همیشگی مخابرات تهران دانست و تصریح کرد: شرکت خدمات اول TCT با رویکردی نوین و شیوه ای جدید برای ارائه خدمات غیر حضوری در زمینه ی تلفن ثابت، همراه و ADSL و به منظور تسهیل خدمت رسانی به مشترکان و افزایش میزان رضایتمندی کاربران اینترنت پرسرعت مخابرات با بهره گیری از تجارب ارزشمند و دانش روز در مسیر جلب رضایت مشترکان گام برداشته است.