جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اينترنت، زمينه اشتغال پنج هزار راننده در مازندران را فراهم کرد

محتوای جدول

مدير کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان مازندران به فراهم شدن زير ساخت هاي لازم ارتباطي و اينترنتي در استان اشاره کرد وگفت: با ايجاد اين زير ساخت ها و راه اندازي تاکسي اينترنتي، براي پنج هزار نفر از رانندگان استان شغل ايجاد شد.

يدالله طهماسبي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با ورود و تامين زيرساخت هاي اينترنت در مازندران زمينه اشتغال در زمينه هاي مختلف براي افراد با توانايي هاي متفاوت فراهم شده که از آن جمله رانندگان است. 
وي ادامه داد: در همين راستا با مجوز سازمان حمل و نقل استان مازندران سه شرکت تاکسي اينترنتي مجوز گرفتند و فعاليت خود را در استان آغاز کردند. 
مدير کل ارتباطات مازندران گفت: اين شرکت ها پس از انجام فراخوان و جذب رانندگان شخصي، مسائل مربوط به سوءپيشينه و موارد ضروري براي اطمينان از رانندگان را انجام مي دهند. 
طهماسبي ادامه داد: با تحت پوشش قرار گرفتن اين تعداد راننده در شرکت هاي تاکسي اينترنتي اين افراد با مجوز و قانوني فعاليت مي کنند.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر 45 درصد از ظرفيت پهناي باند اينترنت مازندران بلا استفاده مانده است، افزود : مجموعه ها و افراد خلاق و کارآفرين با پياده کردن ايده ها و افکار جديد شغلي و استفاده از اين ظرفيت هاي اينترنتي مي توانند در رونق بخشيدن به کسب و کار جديد وارد عمل شوند. 
طهماسبي از مازندران به عنوان استان پيشتاز در زمينه زير ساخت هاي اينترنتي نام برد و ادامه داد: اما اين ظرفيت به اندازه لازم و کافي براي معرفي به صاحبان مشاغل و کسب و کار معرفي نشده است تا بتوانند به اندازه از آن بهره بگيرند. 
وي اضافه کرد: ضريب نفوذ اينترنت در مازندران با 6 درصد افزايش به 77.5 درصد است که در حال حاضر اين استان جزء چهار استان برتر کشور در اين زمينه محسوب مي شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: