جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برگزاری فن بازار هوش مصنوعی و روباتیک در دانشگاه امیرکبیر

محتوای جدول

دبیر اجرایی فن بازار مسابقه رباتیک و هوش مصنوعی از آغاز به کار فن بازار هوش مصنوعی و روباتیک از روز 8 آبان ماه جاری خبر داد و گفت: این فن بازار به منظور جذب سرمایه گذار برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,دکتر حسن طاهری با اشاره به برگزاری فن بازار همزمان با برگزاری مسابقه روباتیک و هوش مصنوعی، افزود: در این فن بازار کلیه طرح‌ها و ایده‌هایی که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی است  ارائه خواهد شد.

دبیر فن بازار هوش مصنوعی جذب سرمایه گذار را از اهداف این فن بازار نام برد و اظهار داشت: محققانی که علاقه مند هستند ایده آنها تبدیل به محصول شود در این فن بازار می‌توانند شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه این فن بازار از روز چهارشنبه 8 آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد، یاداور شد: این فن بازار همزمان با برگزاری مسابقات روباتیک و هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز می‌شود و تا روز جمعه 10 آبان ادامه دارد.

طاهری با اشاره به سابقه برگزاری فن بازار در این دانشگاه خاطر نشان کرد: برگزاری این نوع فن بازارها برای سایر جشنواره‌ها نیز برگزار شده است و امیدواریم در این دوره از فن بازار نیز گام‌های موثری در زمینه تبدیل ایده به محصول برداشته شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: