تکمیل بیش از نیمی از ظرفیت نمایشگاه رسانه‌های دیجتال

محتوای جدول

به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، جلسه کارگروه بین‌الملل و توسعه صادرات آئین نامه توسعه و ساماندهی رسانه‌های دیجیتال مصوب هیات وزیران با موضوع بخش بین‌الملل دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اعلام ثبت نام از ۱۷۰ غرفه و ۱۰ کشور و یک سازمان بین المللی برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

در این نشست جواد موحد، دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اشاره به پُر شدن بیش از نیمی از ظرفیت نمایشگاه، گفت: تاکنون حدود چهار هزار متر یعنی نیمی از فضای موجود دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال توسط علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه اشغال شده است.

وی افزود: بیشترین فضا را تا این لحظه بخش پایگاه‌های اینترنتی اشغال کردند و بعد از آن استارت آنها، نرم افزارهای تلفن همراه و محتوای دیجیتال در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

موحد یادآور شد: با توجه به برگزاری جام خلیج فارس در بخش بازی‌های دیجیتال نمایشگاه، این بخش نیز فضای مناسبی را به خود اختصاص داده است.

مهدی رمضانی معاون رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوی نیز در این جلسه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای استارت آپها و شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، فراخوانی را برای حضور با تخفیف‌های اعلامی از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال ارسال کرده است تا از تسهیلات ویژه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها بهره‌مند شوند.

در ادامه مجتبی مشیری، نماینده موسسه فرهنگی اکو با اشاره به حضور غرفه‌های بخش بین الملل گفت: ۹ کشور عضو اکو و جمهوری اسلامی ایران به همراه سازمان بین المللی اکو در نمایشگاه دوازدهم غرفه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال دهم تا ۱۴ آبان ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی dmf.saramad.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: