جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خدمات الکترونیک سلامت می تواند منشاء انقلابی در عرصه سلامت شود

محتوای جدول

 

 

 

 

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار بکارگیری خدمات الکترونیک سلامت در راستای حفظ کرامت انسانی بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی شد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، خبرنگار وب­دا دکتر محمدحسن طریقت منفرد در مراسم پایانی نخستین جشنواره خدمات الکترونیک سلامت و سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت گفت: خدمات الکترونیک سلامت می تواند منشاء انقلابی در عرصه سلامت و دسترسی به اطلاع رسانی و اطلاع یابی سلامت باشد.
وی افزود: باید امکانات خدمات الکترونیک سلامت در جهت توجه به مردم و رصد بیماران در بیمارستان ها و حفظ و گسترش کرامت انسانی بیماران به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: با گسترش خدمات الکترونیک سلامت همه مسئولان نظام سلامت می توانند خدمات ارائه شده را رصد کرده و وضعیت بیماران را مشاهده کنند.
دکتر طریقت منفرد گفت: رصد بیماران و وضعیت درمان آن ها توسط این خدمات می تواند در ستاد وزارت بهداشت نیز می تواند  پی گیری شود.
وی بیان داشت: دغدغه اصلی بیماران در بخش پذیرش است و باید در این بخش کرامت انسانی بیمار که بزرگترین ودیعه خدا به اوست حفظ شود.
سرپرست وزارت بهداشت گفت: این سیستم باید به ما این امکان را بدهد که همراه مریض در بیمارستان حرکت کنیم. حتی می توانیم با بیمار به صورت تلفنی در ارتباط باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: به زودی برنامه های  اساسی حوزه سلامت با توجه به برنامه پنجم توسعه کشور اعلام و اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در اطلاع رسانی سلامت خواستار توجه بیشتر این رسانه به این بخش شد.
شایان ذکر است در این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره خدمات الکترونیک سلامت و سومین جشنواره ملی رسانه های سلامت  تقدیر شد

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: