رايزني ايران و عراق براي ارايه خدمات ارتباطي به زائران اربعين

محتوای جدول

دستيار وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور ارتباطات مردمي گفت: نمايندگاني از شرکت ارتباطات زيرساخت و سازمان تنظيم مقررات راديويي با هدف مذاکره با اپراتورهاي عراقي براي خدمات ارتباطي مسير پياده روي اربعين به بغداد سفر کرده اند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات «سيد فرزاد نجات نيا » دستيار وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور ارتباطات مردمي در حاشيه نشست «خيرين عاشورايي و فعالان اربعين حسيني» افزود: تلاش‎هاي زيادي براي پوشش ارتباطي و اينترنتي زائران از طرف ايران انجام شده است تا برقراري ارتباطات با کمترين مشکل انجام شود.
وي افزود: علاوه بر خدمات ارتباطي، اپراتورهاي تلفن همراه در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي خود خدمات و بسته هاي فرهنگي رايگان به زائران اربعين ارائه مي کنند که شامل اطلاعاتي پيرامون امنيت، بهداشت و سلامت زائران، آشنايي بيشتر با پياده روي اربعين و تسهيل در امور زائران است.
دستيار وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در امور ارتباطات مردمي درباره طرح هاي جامع در بخش اربعين افزود: طرح‌هايي مانند اربعين پژوهي، نائب‎الشهيد، اپليکشن‎هاي راهنماي زائر، راه حسين، گمشدگان توسط تشکل‌هاي مردم نهاد ارائه شده و مورد بررسي قرار گرفته است که در چند روز آينده حمايت لازم از آنها انجام مي شود.
سومين جلسه آگاهي بخشي و فرهنگ سازي پيرامون پياده روي اربعين با هدف ارتقاء فرهنگي، غني سازي محتوايي و فرهنگي مراسم راهپيمايي اربعين با حضور نمايندگاني از صدا و سيما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات اسلامي، بعثه مقام معظم رهبري و خيّران عاشورايي، فعالان و تشکل‎هاي مردم نهاد اربعيني، اپراتورهاي تلفن همراه و سازمان هاي تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: