سامسونگ درخواست خود برای خرید قطعات الکترونیکی مورد نیاز در رایانههای لوحی 10.1 اینچی را کاهش داده که این اتفاق به دنبال کاهش درخواست بازار جهانی برای خرید این محصولات صورت گرفته است.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,اگرچه سامسونگ در فروش رایانههای لوحی با نمایشگرهای کوچک بسیار موفق بوده است، بررسیهای جدید نشان داده است که این شرکت الکترونیکی کرهای نتوانسته است به همین میزان در جریان فروش رایانههای لوحی بزرگتر که رقابت مستقیم با iPad اپل دارند هم موفق باشد.
منابع آگاه فعال در شرکتهای تایوانی تامین کننده قطعات الکترونیکی در این خصوص به مرکز خبری DigiTimes توضیح دادند که سامسونگ درخواست خود برای خرید قطعات الکترونیکی مورد نیاز در رایانههای لوحی 10.1 اینچی را کاهش داده که این اتفاق به دنبال کاهش درخواست بازار جهانی برای خرید این محصولات صورت گرفته است.
سامسونگ در نیمه نخست سال 2013 میلادی در مجموع 17 میلیون دستگاه رایانه لوحی روانه بازار کرد که 70 درصد آنها را رایانههای لوحی با نمایشگر 7 اینچی تشکیل میداد.
این شرکت به تازگی قیمت تبلتهای 10.1 اینچی خود را در کشور آمریکا کاهش داد و در عین حال اعلام کرد که برای رقابت با iPad اپل هنوز مشکلاتی را پیشرو دارد.