سومین همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی با همکاری مشترک شرکت کاسپید و موسسه فرهنگی هنری عصر قلم در تاریخ 24 و25 مرداد ماه سال جاری، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.
موضوعات و کارگاههای آموزشی همایش بازاریابی اینترنتی ایران، حول محور آیتم هایی مطرح خواهد شد که بعنوان روندهای جاری و موفق وب در سالهای 2012 و 2013 در کنفرانسهای بازاریابی الکترونیک، به جهانیان معرفی شده است.
در کنفرانس بازاریابی الکترونیک ایران، موضوعاتی نظیر بازاریابی مستقیم در محیط وب، رسانه های اجتماعی و برندهایی که با بکارگیری این رسانه های اجتماعی در محیط وب به شهرت رسیدند، تجزیه و تحلیل وب، بررسی نمونه ها و شرکتهای موفق بینبین المللی، بومی سازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی محتوا و مدلهای درآمدزایی در محیط وب، در حوزه های تخصصی و به شکلی کاملا حرفه ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی، اساتید بزرگی از سراسر جهان نیز حضور خواهند یافت. افرادی نظیر ماروین لیائو، کریستین هاجسون، بس ون دن بلد و میکل دمیب اسوندسن که همگی سخنرانان سمینارهای بازاریابی بین المللی، اساتید دانشگاه، مشاوران و مدیران شرکت های بزرگ بازاریابی اینترنتی می باشند.