مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: در 80 تا 90 درصد بیمارستانها و 30 درصد کلینیکها سیستم نوبتدهی به صورت تلفنی انجام میشود و تا پایان سال نوبتدهی تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران به صورت تلفنی انجام خواهد شد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,سیدعلی جمالیان درباره نوبتدهی تلفنی در درمانگاهها و بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی در استان تهران، گفت: در حال حاضر در بیش از 10 مرکز درمانی نوبتدهی به صورت تلفنی انجام میشود.
وی افزود: این اقدام یکسری از مشکلات و صفهای طولانی برای دریافت نوبت در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی را حل میکند.
جمالیان گفت: در طرح پایلوت حدود 30 تا 40 درصد از نوبتدهی درمانگاهها و بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی در استان تهران به صورت تلفنی و مابقی حضوری انجام میشود.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: در 80 تا 90 درصد بیمارستانها و 30 درصد کلینیکها سیستم نوبتدهی آنها به صورت تلفنی انجام میشود و تا پایان سال نوبتدهی تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران به صورت تلفنی انجام خواهد شد.
وی همچنین گفت: این طرح در راستای حل مشکلات مردم در دریافت نوبت بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی بوده است.