در جلسه ای که با حضور مدیر و کارشناسان شهرداری الکترونیک و کارکنان مدیریت شهرسازی برگزار شد، نحوه ارتباط شهرداری های مناطق نه گانه و مدیریت شهرسازی از طریق برنامه سرا توضیح و ارائه شد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، در این جلسه پس از بررسی مواردی که از سوی مناطق از مدیریت شهرسازی استعلام می شوند مانند ضابطه، کاربری، تراکم، تغییر کاربری، تفکیک عرصه، عرض گذر پیشنهادی و…، مهندس ضیایی اعلام کرد: ارسال کلیه درخواست ها از مناطق به حوزه شهرسازی از طریق سیستم سرا انجام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مکاتبات حوزه شهرسازی با ادارات بیرون به همان روش قبل ادامه خواهد داشت.
همچنین مقرر شد اطلاع رسانی کاربران به مالکین از طریق ارسال پیامک صورت پذیرد.
وی در ادامه افزود: مکاتبات حوزه شهرسازی با ادارات بیرون به همان روش قبل ادامه خواهد داشت.
همچنین مقرر شد اطلاع رسانی کاربران به مالکین از طریق ارسال پیامک صورت پذیرد.