شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را در زمینه همکاری سرویس پست لجستیک با شرکتهای فعال در حوزه خرید و فروش اینترنتی اعلام کرد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, کیوانی، مدیرکل پست مستقیم و سرویسهای نوین پستی گفت: در راستای ایجاد تسهیلات لازم به منظور توسعه سرویسهای نوین پستی و افزایش کیفیت خدمات ارایه شده، شرکت پست آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن فضای مورد نظر به منظور استقرار سرویس لجستیک برای فروشگاههای اینترنتی تحت پوشش شرکتهای فعال طرف قرارداد در دفاتر مرکزی پست در ادارات کل پست استانها و مناطق پستی تهران اعلام کرد.
وی افزود: شرکتها میتوانند به منظور مدیریت صحیح و کاهش هزینههای سربار شامل مدیریت کالا، انبار، بستهبندی و غیره از طریق انعقاد قرارداد همکاری از سرویس پست لجستیک در سرویس خرید و فروش اینترنتی استفاده کنند.
بنا به گفته کیوانی متقاضیان میتوانند در صورت تمایل به استفاده از سرویس یاد شده، درخواستهای کتبی خود را به اداره کل پست مستقیم و سرویسهای نوین پستی ارسال و یا نسبت به مراجعه حضوری به ادارات کل پست استانها و مناطق پستی تهران
اقدام کنند.
با توجه به استقرار سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا (گیت وی) توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تغییرات مرتبط فنی و اجرایی در سرویس خرید و فروش اینترنتی و همچنین لزوم بازنگری در مفاد قرارداد فیمابین شرکت پست با فعالان حوزه کسب و کار مجازی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی سرویس، دومین جلسه بازنگری قرارداد سرویس خرید و فروش اینترنتی با حضور نمایندگان شرکتهای طرف قرارداد در اداره کل پست مستقیم و سرویسهای نوین پستی برگزارشد.
در این جلسه طی هماندیشی و تعاملات به عمل آمده مفاد قرارداد و تعهدات طرفین مورد بررسی مجدد قرار گرفت. همچنین پیش نویس اولیه قرارداد نیز تدوین شد.