«سناد» افتتاح شد

محتوای جدول

سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) دیوان محاسبات کشور با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، رییس کل بانک مرکزی و رییس دیوان محاسبات افتتاح شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, سامانه نظارت الکترونیکی (سنا) به منظور بهبود نظام مدیریت کشور به ویژه در حوزه مصرف منابع و بودجه ملی و پاسداری از بیت‌المال از سال 1390 در دستور کار دیوان محاسبات کشور قرار گرفت.
به گفته مسوولان دیوان محاسبات این طرح یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های تحولی سیستمی و مبتنی بر فناروی اطلاعات و ارتباطات در کشور است که موجب تاثیر معنادار در نظام اداره امور اجرایی کشور و نحوه مصرف و هزینه‌سازی منابع مالی بخش عمومی می‌شود.
وزير كشور در این مراسم گفت: دولت تدبير و اميد بستر لازم براي اجرايي شدن طرح سامانه نظارت الكترونيكي ديوان محاسبات در دستگاه‌هاي اجرايي (طرح سنا) را فراهم مي‌كند.
عبدالرضا رحماني فضلي گفت: ما براي نصب سامانه نظارت الكترونيكي ديوان محاسبات در دستگاه‌هاي اجرايي در دولت گذشته تلاش‌هايي كرديم ولي در اين راستا همكاري‌هاي لازم صورت نگرفت.
وي افزود: دولت تدبير و اميد در اين راستا بستر لازم را براي برقراري سامانه نظارت الكترونيكي ديوان محاسبات در دستگاه‌هاي اجرايي فراهم مي‌كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: