پارک فناوری پردیس؛ ایستگاه اول طرح اینترنت طبقاتی

محتوای جدول

به گزارش پایگاه خبری اگنا، تلاش‌هایی که از پاییز سال گذشته و بعد از بروز محدودیت‌های اینترنتی برای ارائه اینترنتی با دسترسی‌های بیشتر به مشاغل خاص صورت گرفته بود، حالا انگار به ثمر رسیده است. دست‌کم از ایمیلی که به مدیران شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس ارسال شده است این‌طور برمی‌آید که وعده یک ماه قبل معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور حالا بیشتر از هر زمانی به اجرایی شدن نزدیک شده است.

دهقانی فیروزآبادی اواسط اردیبهشت ماه اعلام کرده بود که همه چیز برای اجرای طرح «اینترنت خاص و حرفه‌ای» آماده است و اضافه کرده بود که این اینترنت به درخواست «خود بچه‌های استارتاپی» به‌عنوان یک راهکار میانی در شرایط محدودیت‌های اینترنتی، در نظر گرفته شده است.

حالا همان‌طور که معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور هم اشاره کرده بود این اینترنت قرار است در دسترس شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس قرار بگیرد و کسانی که تمایل به استفاده از اینترنتی با محدودیت‌های کمتر و سطح دسترسی بیشتر دارند می‌توانند با پر کردن فرمی که برای آن‌ها ایمیل شده است، درخواست دهند تا مجوزهای قانونی و زیرساخت‌های ارتباطی لازم برایشان فراهم شود. البته در ادامه سریال نام‌گذاری برای طرح اینترنت طبقاتی، این بار هم یک اسم جدید روی ایده گذاشته شده است: اینترنت فناوران.

در متن این ایمیل آمده است: «پارک فناوری پردیس در نظر دارد با دریافت مجوزهای قانونی و فراهم آوردن زیرساخت‌های ارتباطی، سرویس داده با شرایط ویژه‌ای را در قالب طرح «اینترنت فناوران» به شرکت‌های عضو و مستقر در این مجموعه ارائه کند. لذا خواهشمند است با تکمیل فرم زیر جهت تعریف سرویس با دسترس‌پذیری و پایداری مناسب نسبت به معرفی وب‌سایت‌ها و سکوهایی (پلتفرم‌هایی) که در بهبود فرایند تحقیق و توسعه، گسترش تعاملات بین‌المللی و توسعه فضای کسب و کار شرکت مؤثر بوده و نیازمند رفع فیلتر هستند، اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: