به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, در متن این اطلاعیه آمده است، گنج، مردم شريف هميشه ياور و بزرگ ايران هستند و ما كه بيش از 60 سال است، نسل اندر نسل، بر سر اين سفره خدمتگذاري ايستادهايم، ياد گرفتهايم كه در برابر پرداختهاي مردم خدمت با كيفيت و متناسب انجام داده و زيادهخواهي نداشته باشيم. دوستان تازه وارد به بازار مخابرات، كه بدون هيچ آوردهاي، ضمن عدم پرداخت حقوق بيتالمال، از دست رنج مردم نيز زيادهخواهي دارند بدانند كه؛ نا برده رنج گنج ميسر نميشود، مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد
در ادامه این اطلاعیه آمده است: كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات كشور كه برحسب قانون تاسيس شده است، مثل تمام نهادهاي تنظيم مقررات ارتباطي مشابه در بازار جهان، موظف است در تنظيم روابط بازار خدمات مخابراتي حقوق مردم و مشتريان اين خدمات را در برابر زيادهخواهان و انحصارطلبان صيانت كند و انشاءا… بهحول قوه الهي و پشتيباني قانون اين كار ادامه نيز خواهد داشت و فقط براساس بررسيهاي علمي، اقتصادي و به ازای ارایه خدمات بهتر و وسيعتر نسبت به اصلاح تعرفه، با صرفه و صلاح همه ذينفعان به ويژه مردم شريف كشور اقدام خواهد کرد. لذا آقايان بدانند كه ما براي تربيت و كنترل زيادهخواهيها با حوصله و البته با تخصص در خدمت خواهيم بود.
نظرات شخصي ریيس محترم شوراي رقابت، كه در مجلس پذيرایي ابراز شده، نميتواند مخل تنظيم بازار مخابرات كشور باشد. شوراي رقابت براي اعمال ماده 44 قانون اساسي تشكيل و در سطح كلان اقتصاد براي تعيين تكليف سرمايههاي بزرگ ملي و مالكيت دولت در بنگاههاي اقتصادي تدبير ميكند كه قدردان زحمات و تدابير و تصميمات اعضای محترم آن ميباشيم و انشاءا… كماكان نيز بهره خواهيم برد.
اما براساس پروانه صادره براي شركت مخابرات ايران، مسوول تعيين و تصويب تعرفههاي خدمات اين شركت، كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است و بس.
در پایان اطلاعیه رگولاتوری آمده است: ما اعتقاد داريم بازار مخابرات، بازار خدمتگذاران است و لازم است تذكر داده شود كه ادبيات گفتوگو در اين عرصه نيز بايد ادبيات خدمتگذاران باشد و نه ادبيات سرهنگان، آن هم با دولت قانون مدار و عدالت محور منتخب مردم كه بر سر عهد خود با خدا و ملت عزيز محكم ايستاده است.