جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

فوریت های سلامت را تنها با یک تماس تلفنی پیگیری نمایید.

محتوای جدول

پاسخگویی سلامت 1490 با هدف افزايش پاسخگويي،تسريع و تسهيل در ارائه خدمات بهداشتي به هموطنان در زمينه هاي شكايات اورژانس،فوريت هاي سلامت محيط و كارو اطلاعات دارويي و غیره با رويكرد و ساز و كار جديد آغاز به كار كرد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، دكتر حسین رياضي، نماینده ویژه وزیر ورئیس مرکز پاسخگویی سلامت 1490 ، در خصوص بخش های راه اندازی شده در این مرکز عنوان داشت : تا کنون این مرکز در شش بخش راه اندازی شده که شامل ، شکایات اورژانس ، فوریت های سلامت محیط و کار ، اطلاع رسانی داروها و سموم، تهیه داورهای کمیاب ، شکایات محصولات خوراکی و آرایشی و بهداشتی و همچنین انعکاس سایر درخواست ها و یا شکایات می باشد.

ایشان در خصوص کارایی هر یک از بخش ها افزود : در مجموعه اول که با عنوان شكايات اورژانس می باشد در دو بخش اورژانس 115،گزارش مردمي در خصوص تخلفاتي ازقبيل انتقال بيمار به بيمارستان خصوصي ،دريافت وجه اضافه بابت انتقال بيمار،تاخير در رسيدگي به بيمار و….      و بخش اورژانس بيمارستاني، گزارش شكاياتي از جمله عدم پذيرش و رسيدگي به بيمارو نبود پزشك معالج قابل رسيدگي مي باشد .

وي در خصوص ساير بخش هاي مرکز مذكور اظهار داشت: در بخش فوريت هاي سلامت محيط و كار كارشناسان آماده دريافت گزارشات مردمي در خصوص “كاستي هاي بهداشتي در مراكز خدماتي -تفريحي و رستوران ها ،بهداشت مدارس و بيمارستان ها ،حوادث غير مترقبه محيط كار،كنترل حشرات موزي ،فعاليت هاي زيان آورمحيط كارو دريافت شكايات و پيشنهادات ” هستند.

همچنین ایشان اشاره نمود که این سامانه تا کنون در استان تهران و تعدادی محدودی از استان ها راه اندازی شده است که انشاالله در کل کشور راه اندازی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: