دروغ‌ها یا اشتباهات تبلیغاتی سامسونگ در ایران!؟

محتوای جدول

 

 

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک به نقل از ایسنا، در تبلیغات دوربین سامسونگ ax2000 در سطح شهر تهران، سرعت شاتر (مدت زمانی که سنسور دوربین در معرض نور قرار می‌گیرد) 1.8000 ثانیه عنوان شده است؛ این درحالی است که سرعت شاتر این دوربین در سایت dpreview معادل 1.4000 ثانیه عنوان شده است.

در همین زمینه یکی از مسوولان تبلیغات سامسونگ در ایران در پی تماس خبرنگار ایسنا عنوان کرد که در درج این عدد در تبلیغات اشتباهی صورت گرفته و سرعت واقعی شاتر همان 1.4000 ثانیه است.

البته این تنها به اصطلاح اشتباه سامسونگ در درج تبلیغات نبوده است، چندی پیش نیز در تبلیغات مطبوعاتی این شرکت از nx1000 به عنوان «دوربین حرفه‌ای DSLR» یاد شده بود در حالی که DSLR به دوربین‌هایی گفته می‌شود که دارای یک سیستم آیینه‌ای مکانیکی است اما این دوربین بدون آیینه است.

شرکت سامسونگ که اخیرا به تحریم نرم‌افزاری موبایل در ایران اقدام کرده، هم‌چنان در حال تبلیغات وسیع در تمام نقاط کشور است؛ تبلیغاتی که ظاهرا اشتباه است اما اصلاح هم نمی‌شود!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: