جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

استخدام نیروی IT متخصص، بزرگ‌ترین مشکل بانک مرکزی استرالیا

محتوای جدول

متخصصاگنا – استرالیا ظرف 5 سال آینده در زمینه تامین نیروی متخصص در حوزه IT شدیدا دچار مشکل جدی می‌شود. 

به گزارش  آژانس خبری دولت الکترونیک به نقل از  ایتنا، رئیس بانک مرکزی استرالیا توضیح داد که سیستم مخصوص کسب و کارها، عموم مردم و آژانس‌های دولتی برای پرداخت‌های ۲۴ ساعته در آن واحد فرآیند خوبی را پشت‌سر گذاشته است. ولی متاسفانه نمی‌تواند بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی در سال ۲۰۱۷ میلادی راه‌اندازی شود.

«گلِن استیونس» رئیس بانک مرکزی استرالیا (RBA) اظهار داشت هر یک از چهار بانک بزرگ این کشور هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار استرالیا پرداخت کرده‌اند تا سیستم‌های زیرساختی خود را ارتقا دهند و برای استخدام نیروهای متخصص مورد نیاز خود هم ۲۵ میلیون دلار در نظر گرفته‌اند.

او در کمیته اقتصادی مجلس نمایندگان استرالیا گفت: «بازار نیروهای متخصص IT در حوزه سیستم‌های پرداخت بانکی بسیار داغ شده است و البته کمبود نیروی کاری در این زمینه مشاهده میشود. زیرا ما هم‌اکنون چهار موسسه بزرگ در اختیار داریم که نمی‌توانیم کارمندان مورد نیاز خود در این زمینه را استخدام کنیم.»

بررسی مرکز تحقیقاتی Greythorn در سال گذشته نشان داد کشور استرالیا ظرف ۵ سال آینده در زمینه تامین نیروی متخصص در حوزه IT شدیدا دچار مشکل می‌شود. بر اساس این بررسی گفته شد استرالیا در معرض خطر از دست دادن متخصصان IT قرار دارد و نیروهای کنونی هم در سال‌های آتی این کشور را ترک می‌کنند.

با این وجود گزارش اخیر «کمبود نیروی ماهر استرالیا» که توسط «وزارت کار استرالیا» منتشر شد، اعلام کرد هم‌اکنون هیچ مشکلی برای استخدام نیروی متخصص در حوزه ICT وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: