جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آغاز به كار احداث مرکز داده وزارت بهداشت

محتوای جدول

عملیات اجرایی احداث مرکز داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلید خورد.
به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، در مراسم آغاز به کار اجرای این پروژه، دکتر حسین ریاضی مشاور وزير و مسئول دفتر آمار و فناوري اطلاعات وزارت بهداشت، با اشاره به رشد روزافزون نیازهای فناوری اطلاعات در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیاز به بستر مناسب برای بهره برداری با کیفیت از امکانات نرم‌افزاری، ارائه خدمات از راه دور، توسعه سازمان الکترونیکی و اجرای طرح‌های ملی مانند پرونده الکترونیکی سلامت، راه اندازی مرکز داده را از ضروریات وزارت بهداشت دانست.
هم چنین مهندس كلانتريان، مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی ضمن اعلام آمادگی و همکاری برای اجرای سریع تر پروژه، اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی مرکز داده، سرعت اجرای طرح‌های فناوری اطلاعات در ستاد و هم چنین دانشگاه های علوم پزشکی افزایش یابد.
براساس این گزارش، شهرام قربان‌زاده، معاون فنی دفتر آمار و فناوري اطلاعات نیز ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی بسیار خوب فیمابین دفتر توسعه منابع فیزیکی، دفتر مرکزی حراست و دفتر آمار و فناوری اطلاعات، در اجرای این پروژه، اظهار امیدواری کرد با توجه به توان شرکت مجری، این پروژه زودتر از زمان مقرر به بهره برداری برسد.
به گفته وی، با توجه به حجم اطلاعات سلامت و ضرورت تأمین امنیت اطلاعات، ضروری بود تا با راه اندازی مرکز داده وزارت بهداشت سرعت خدمات ارائه شده را بالا برده و ضریب امنیت اطلاعات نیز افزایش یابد.
گفتني است: اين پرو‍‍‍ژه با حضور مدیران و معاونین دفاتر آمار و فناوری اطلاعات، توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی، و حراست و نمایندگان شرکت صنایع الکترونیکی زعیم به عنوان مجری آغاز گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: