جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آغاز ثبت‌نام هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

محتوای جدول

zzzzzثبت‌نام هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال آغاز شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, حسین واعظیان، دبیر جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اعلام آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: امسال در هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، بخش‌های متنوع و جذابی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.
واعظیان مدت زمان ثبت‌نام در بخش نمایشگاهی را تا پایان وقت اداری 10 شهریور ماه 1392 اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان به حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال می‌توانند طی مدت اعلام شده با مراجعه به سایت login.Saramad.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در اولویت تقسیم‌بندی غرفه‌های نمایشگاهی و جانمایی قرار گیرند.
وی همچنین بر سیر صعودی استقبال علاقه‌مندان به مشارکت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال طی ادوار گذشته و تراکم ثبت‌نام در روزهای پایانی، تاکید کرد و گفت: با توجه به مدت زمان در نظر گرفته شده، مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، بنابراین علاقه‌مندان به مشارکت نباید منتظر تمدید زمان ثبت‌نام باشند.
واعظیان گفت: دوره هفتم نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در بخش‌های نشر دیجیتال، فناوری و هنرهای دیجیتال، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، رسانه‌های برخط، بین‌الملل، دانش دیجیتال، فرصت‌ها و تهدید‌ها، مراکز فرهنگی دیجیتال و مسابقات و سرگرمی پذیرای مخاطبان خواهد بود و ناشران و فعالان این عرصه می‌توانند با توجه به بخش‌های موجود به ثبت‌نام برای دریافت غرفه اقدام.
دبیر جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال افزود: بخش جشنواره رسانه‌های دیجیتال امسال با هدف فراهم آوردن بستر رقابت میان تولیدکنندگان به شناسایی و ارزیابی تولیدات جدید رسانه‌های دیجیتال در بخش‌های تارنمای اینترنتی و رسانه‌های برخط، نرم‌افزارهای تلفن همراه و سامانه‌های برخط غیر اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، هنرهای دیجیتال، پژوهش- فناوری و ایده، تولیدات دانش‌آموزی و بخش از نگاه مخاطب می پردازد.
واعظیان با بیان اینکه امسال تغییراتی در جشنواره رسانه‌های دیجیتال خواهیم داشت، افزود: بخش «از نگاه مخاطب»، بخش جدیدی در جشنواره است که داوری آن توسط مخاطبان صورت خواهد پذیرفت.
وی درباره بخش «پژوهش – فناوری و ایده» گفت: این بخش از جشنواره به صورت «کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال» برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش جشنواره را اول آبان ماه 1392 اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه جشنواره هفتم رسانه‌های دیجیتال و معرفی برگزیدگان در آذرماه 1392 برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: