جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اجراي فاز دوم نرم‌افزار اجراي مفاد اسناد رسمي

محتوای جدول

رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور گفت: فاز دوم نرم‌افزار اجراي مفاد اسناد رسمي به زودي اجرايي خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, احمد تويسركاني در جلسه شوراي سياست‌گذاري اين سازمان از تلاش‌هاي انجام شده در زمينه راه‌اندازي نرم‌افزار جامع اجرا در سطح كشور و آثاري كه اين امر در تسهيل امور و افزايش دقت و سرعت كار داشته است، قدرداني كرد. وي گفت: به‌رغم صراحت قانون و ظرفيت‌هاي بالاي اجراي ثبت، هنوز به دلايل گوناگون اين ظرفيت در جامعه ناشناخته مانده و بايد با برنامه‌ريزي مناسب در اين زمينه تلاش شود. رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ضمن قدرداني از تلاش مديران و دست‌اندركاران اجراي طرح الكترونيك اسناد رسمي در كشور نيز گفت: اجراي اين طرح كار بزرگي است و آثار عظيم آن در آينده ظهور و بروز خواهد كرد. تويسركاني يادآور شد اجراي اين طرح روز به روز در راستای ارتقا قرار دارد و آمارهاي برخط، حاكي از كار آمدي سيستم است.
رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور افزود: توجه به همه ابعاد مرتبط با امر مديريت داراي اهميت است و تاثير بسزايي در پيشبرد امور دارد و شناسايي ظرفيت‌هاي موجود در ابعاد مختلف نيروي انساني، تجهيزات و امكانات و ظرفيت‌هاي فرا دستگاهي از اهميت و نقش بيشتري برخوردار است. وي گفت: تغيير شيوه‌ها و جايگزيني فرآيندها از سنتي به نوين به قصد شفاف سازي، تسريع امور و افزايش بهره‌وري است و نيروي محركه تحقق اين سياست‌ها، نيروي انساني متعهد و متخصص است كه منجر به ارایه خدمت مي‌شود.
معاون رييس قوه قضایيه با تاكيد بر اينكه تمامي اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاك در بهره‌گيري از شيوه‌هاي جديد ارایه خدمات به مردم به منظور افزايش رضايت‌مندي آنان و دقت و سرعت بيشتر در انجام كار است، گفت: بخشي از امور روزانه تمامي مديران بايد به ارزيابي اين امر در سطوح مختلف اختصاص داشته باشد.
طرح ثبت آني در دفاتر اسناد رسمي كشور از اواخر شهريورماه امسال در سراسر كشور آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: