جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

احتمال حذف رمز عبور در ساعت هوشمند اپل

محتوای جدول

 

 

 

نظریه‌هایی بیان شده که صحبت از حذف پسوردها و وابسته بودن امنیت دستگاه‌های دیگر به ساعت مچی می‌کنند.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، نیویورک‌تایمز مدعی شده این گوشی شکلی شیشه‌ای و منحنی خواهد داشت.

 هنوز خبری مبنی بر زمان قطعی ارائه آن به بازار منتشر نشده است. تنها چیزی که به طور قطعی بیان شده این است که سیستم عامل آن بر بستر آی‌او‌اس ها خواهد بود.

 شایعات مربوط به ساخت ساعت اپل در سایت‌های متعددی پخش شده است و همگی به گمانه‌زنی در این زمینه پرداخته‌اند.

علیرغم شایعات گسترده، خود شرکت اپل این موضوعات را رد کرده است.

گمانه‌هایی مثل قرار داشتن سرویس صوتی سیری روی آن که در حال حاضر بر روی محصولات اپل نصب شده و در حال تکمیل است مطرح شده است که با این سرویس کاربران می‌توانند با ساعت خود گفتگو کنند.

اپل قبل‌تر از این‌ها از آی‌پاد نانوها به همراه دستبندهای خاص آنها ساعت‌هایی ساخته بود که موسیقی پخش می‌کردند اما این بار این شرکت در حال کارکردن روی دستگاه‌هایی است که بالذات ساعت خواهند بود.

استفاده از بلوتوث قابلیت شارژ از طریق وای‌فای،‌دوربین ۸ مگاپیکسلی، فیلمبرداری و استفاده از سرویس فیس‌تایم برای چت تصویری از امکاناتی هستند که درباره آنها بحث شده است.

بعضی از کارشناسان معتقدند که این شرکت با عرضه این ساعت‌ها تنها قصد دارد محصولات تازه‌ای تولید کند تا شیفتگان آن از روی مد آنها را خریداری کنند. از طرف دیگر نظریه‌هایی بیان شده که صحبت از حذف پسوردها و وابسته بودن امنیت دستگاه‌های دیگر به ساعت مچی می‌کنند.

نظریه‌هایی هم مبنی بر امکان خرید الکترونیکی از فروشگاه‌ها صرفا با بستن این ساعت‌ها و استفاده از سرویس پس‌بوک که چندی است وارد دستگاه‌های اپل شده است مطرح شده است

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: