جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ارایه اینترنت به مخابرات مشروط به پرداخت بدهی است

محتوای جدول

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، تا زمانی که شرکت مخابرات مبلغ قابل توجه‌ای از بدهی 450 میلیاردی خود را نپردازد فروش پهنای باند همچنان متوقف می‌ماند.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, مهدی خدایی گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران 70 میلیارد تومان در دو فقره چک 30 و 40 میلیارد تومانی به زیرساخت ارایه کرده است و صدور چک 75 میلیارد تومانی صحت ندارد.
وی افزود: شرکت مخابرات ایران به منظور رهایی از پرداخت بدهی‌ها به هیچ وجه مشخص نکرده این مبلغ را برای کدام صورت‌حساب پرداخت کرده است و هر بار که ما اعلام می‌کنیم بدهی بخش لینک، پاور، پهنای باند و سایر موارد را پرداخت نشده اعلام می‌کنند مبالغ قبلی برای همین بخش از بدهی پرداخت شده است.
وی گفت: براساس تصمیم مدیران ارشد شرکت زیرساخت تصمیم بر این است تا زمانی که مخابرات بخش اصلی بدهی خود را نپردازد نه تنها با آنها مذاکره نمی‌کنیم بلکه پهنای باند نیز به آنها نمی‌دهیم.
وی افزود: اینکه زیرساخت خدماتی را ارایه دهد و مخابرات بدون پرداخت هزینه‌های مربوطه آن هم پس از چند سال همچنان سعی بر غیرشفاف کردن مشکلات دارد اصلا پذیرفته نیست.
مدیرکل روابط عمومی شرکت زیرساخت با بیان اینکه هنوز هم مدیران مخابراتی مبلغ مورد تایید خود از 450 میلیارد تومان بدهی فی‌مابین را اعلام نکرده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که مخابرات به دنبال تعامل نیست چراکه اگر این طور بود شفاف اعلام می‌کردند ما فلان مبلغ را قبول داریم و پس از آن در مورد اختلاف نظرهای مالی با مذاکره مشکل را حل می‌کنیم.
خدایی افزود: تا زمانی که مخابرات به این روش ادامه دهد و اقدام به شفاف‌سازی کامل نکند هیچ تغییری در رویه فعلی ایجاد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: