جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اقتصاد نوین لیزینگ الکترونیکی و سبز می‌دهد

محتوای جدول

مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصاد نوین گفت: لیزینگ‌های الکترونیکی و سبز برای نخستین بار در ایران، با رویکرد توسعه ابزارهای مالی اسلامی برای تامین منابع تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان صنایع پاک راه‌اندازی شد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,محمد کاظم‌، مدیرعامل لیزینگ اقتصاد نوین با بیان اینکه لیزینگ‌های الکترونیکی و سبز به عنوان دو خدمت جدید با رویکرد توسعه ابزارهای مالی در بخش اجاره اعتباری در صنعت لیزینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: این ابزار برای نخستین بار در کشور، برای تامین منابع مالی مورد نیاز تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان کالاهای صنعتی، تجهیزات و ابزار کار موردنیاز صنایع پاک زیست‌محیطی، در نمایشگاه صنعت رونمایی شده است.
کاظم افزود: لیزینگ الکترونیکی درواقع توسعه خدمات زیربنایی صنعت لیزینگ برای تولید نرم‌افزارهایی است که بهره‌گیری از ابزار‌های الکترونیکی را در فرآیند‌های عملیاتی مورد توجه قرار می‌دهد.
وی هدف از راه‌اندازی و استقرار این خدمت را تسهیل در دسترسی تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان کالاهای صنعتی و سرمایه‌ای با دوام برای استفاده از انواع تسهیلاتی دانست که لیزینگ برای تامین منابع مالی انجام می‌دهد.
وی گفت: این خدمات مشتریان صنعتی و شرکت لیزینگ را قادر می‌کند تا از طریق سایت اینترنتی شرکت لیزینگ درخواست‌های خود را ارسال و فرآیندهای عملیاتی آن از تشکیل پرونده تا مرحله نهایی را پیگیری کنند.
کاظم درباره لیزینگ سبز نیز گفت: این لیزینگ برای نخستین بار در این صنعت در کشور مطرح می‌شود و هدف از راه‌اندازی آن توسعه و گسترش فرهنگ مسوولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌هایی است که کوشش‌های خود را معطوف به تولید و مصرف ماشین‌آلات صنعتی و لوازم و تجهیزات در صنایع زیست محیطی مانند بازیافت مواد، کنترل و کاهش مصرف انرژی، آلودگی هوا، بهینه‌سازی مصرف سوخت و غیره می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: