جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

امضای تفاهمنامه همکاری نهاد ریاست جمهوری وشرکت گسترش سامانه‌ های هوشمند آسمان

محتوای جدول

اگنا – نهاد ریاست جمهوری و شرکت گسترش سامانه‌ های هوشمند آسمان با هدف ایجاد و توسعه بسترهای همراه مبتنی بر فناوری‌ های نوین دولت همراه تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اگنا به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان، تفاهم ‌نامه همکاری میان مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و شرکت گسترش سامانه ‌های هوشمند آسمان با حضور عطاالله ملکی تبار رئیس مرکز و مهدی صفری رئیس هیات مدیره و امیرحسین اسدی مدیرعامل شرکت گسترش سامانه‌ های هوشمند آسمان امضا شد. 
این تفاهم‌ نامه همکاری با هدف ایجاد و توسعه پلتفرم و بسترهای همراه مبتنی بر فناوری‌ های نوین در زمینه‌ های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی برای رفع نیازهای فناوری اطلاعات در نهاد ریاست جمهوری و شبکه دولت منعقد شده است.
مشارکت در بسترسازی، تولید ابزار، آموزش ‌های مورد نیاز در حوزه دولت همراه، پیاده ‌سازی خدمات ارزش افزوده آموزشی در دولت همراه و همچنین ارائه طرح‌ های مشترک در زمینه فناوری ‌های نوین از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری به شمار می ‌رود.
تفاهم ‌نامه یاد شده، همکاری دو جانبه به منظور تعیین نیازمندی ‌های آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری و همچنین برگزاری کارهای‌ های آموزشی و سخنرانی‌های علمی مشترک در حوزه فناوری ‌های نوین را نیز در دارد.

عضویت در کانال تلگرامی اگنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: