جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاري ميان يك مرکز حوزوي و مرکز ملي فضاي مجازي

محتوای جدول

تفاهم‌نامه «ارتقاي ساختارهاي توليد و سامان‌دهي محتواي فضاي مجازي در زمينه علوم و فرهنگ اسلامي» ميان مرکز ملي فضاي مجازي و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي منعقد شد.

 به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, موضوع اصلي اين تفاهم‌نامه، همکاري به منظور ارتقاي کمي و کيفي محتواي علمي و فرهنگي اسلامي در فضاي مجازي است که با تاکيد بر طراحي و توسعه نظام‌هاي معنايي علوم اسلامي و استقرار آن در ساختارهاي محتوايي فضاي مجازي صورت مي‌گيرد.

طراحي و توسعه نظام‌هاي معنايي و اصطلاح نامه‌هاي علوم اسلامي و تدوين استانداردهاي مرجع ذي‌ربط، طراحي و توسعه دانشنامه‌هاي برخط علوم اسلامي و مشارکت در ايجاد دانشنامه جامع علوم، طراحي و توسعه کتابخانه‌هاي برخط ديجيتالي حوزه علوم اسلامي و مشارکت در ايجاد کتابخانه ديجيتالي ملي، طراحي و توسعه پايگاه‌هاي برخط اطلاعات و مدارک اسلامي و نشر الکترونيکي کتاب‌هاي حوزه علوم اسلامي در فضاي مجازي، طراحي و توسعه هستي‌شناسي (هستان نگار) علوم اسلامي و مشارکت در طرح‌‌هاي بر چسب‌گذاري محتواي فضاي مجازي، بندهاي اين تفاهم نامه را تشکيل مي دهد.
براساس اعلام روابط عمومي دفتر تبليغات، پروژه‌هاي مستخرج از اين تفاهم‌نامه، پس از تصويب توسط مرکز ملي فضاي مجازي در قالب قراردادهاي مجزا تامين اعتبار شده و مورد اجرا قرار مي‌گيرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: