جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اپلیکیشن‌های کاربردی برای زندگی بهتر بانوان

محتوای جدول

به گزارش پایگاه خبری اگنا، ما در دنیایی مدرن زندگی می‌کنیم که هرروز فناوری‌های جدیدی پیش روی ما قرار می‌دهد. در این میان زنان بهعنوان نیمی از مردم جامعه هر کشور، در ارگان‌های مختلف، دولت، تجارت، سیاست، معماری و مواردی مانند اینها حضور دارند. اما نمی‌توان انکار کرد که مهمترین کاری که بانوان وظیفه خود می‌دانند، رسیدگکی به سلامت خود، فرزندان و رتق و فتق امور خانه است. مدیریت تمام کارهای خانه و بیرون از خانه، در کنار هم می‌تواند کمی استرس‌زا و خسته‌کننده باشد. به همین دلیل با کمی برنامه‌ریزی و مدریت درست زمان می‌توان روال تمام کارها را به شکل بهتری جلو برد و از بروز آسیب و مشکل در روند آنها جلوگیری کرد. طراحان اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی نیز برنامه‌های طراحی کردند که به بانوان کمک می‌کند تا مدیریت خانواده، سلامت، امور مالی و بقیه امور ضروری و روزمره را به شکل بهترین در دست بگیرند و آن را جلو ببرند. در ادامه برخی از آنها را باهم مرور می‌کنیم.

برنامه Mint

Mint یا نعنا یک برنامه مالی برای کاربران گوشی‌های ios است که کمک موثری به مدیریت امور مالی می‌کند. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید هزینه‌های خود را در تمام طول ماه بررسی کنید و بر اساس بودجه تعیین شده در هر ماه، آن را تنظیم نمایید. علاوه بر آن، اگر می‌خواهید برای مدتی پول خودتان را پس‌انداز کنید و نیاز به مدیریت درست آن دارید، برنامه نعنا به شما کمک می‌آید. شاید در ذهن خودتان تصمیم گرفتید که پولی برای خرید سرویس طلا قسطی کنار بگذارید، اما هزینه‌های روزمره اجازه چنین کاری به شما نمی‌دهد.

همچنین ممکن است بخواهید کمی در لوازم برقی آشپرخانه تغییر ایجاد کنید و گزینه‌های قدیمی و ازکار افتاده را با دستگاههای جدید تعویض کنید. برای خرید لوازم خانگی برقی قسطی قبل از هرچیز نیاز به مدیریت درست بودجه و هزینه‌ها در طول ماه دارید تا بدون ایجاد اختلال در سایر هزینه‌ها بتوانید لوازم آشپزخانه را نو کنید. نعنا در این زمینه نیز به شما کمک می‌کند تا بودجه خانواده را مطابق نیازهای روزمره در هر ماه تعیین کنید، برای خرید لوازم جدید تصمیم بگیرید و به بهترین شکل پس‌انداز پول‌های باقی‌مانده را انجام دهید.

برنامه myPill

برنامه قرص من برای کاربران Ios و اندروید طراحی شده و گزینه خوبی برای مراقبت از سلامت بدن بانوان محسوب می‌شود. ممکن است شما هم به خاطر افزایش و اختلال در هورمون‌ها، دچار تغییراتی در بدن شده باشید و پزشک مصرف دوره‌ای و روزانه قرص‌ و داروهایی را برای شما تجویز کرده باشد. گاهی اوقات فراموش کردن یک وعده دارویی ممکن است تاثیرات بدی روی بدن به جا بگذارد. به همین دلیل برنامه قرص من، زمان مصرف قرص و داروها را به شما یادآوری می‌کند. این برنامه به شکلی طراحی شده که داروهای مصرف‌شده را علامت‌گذاری کنید، از آلارم آن برای مصرف قرص بعدی استفاده نمایید یا اینکه برنامه دقیقی از تعداد روزهای مصرف قرص در دست داشته باشید.

Workout for Women

این برنامه، ترکیبی از تمرینات قلبی و وزنی بدن ارائه می‌دهد تا سلامت جسنی خودتان را بهبود بدهید و از فرسایش بدن در زمان انجام کارهای روزمره در خانه و محیط کار جلوگیری کنید. با دانلود این برنامه می‌توانید ورزش‌های مناسب برای تقویت قلب و کاهش وزن را به کار ببرید و استقامت بدن را بالا ببرید. همچنین در صورتی که گمان می‌کنید، وزنتان از مقدار متعادل بیشتر شده، وقت آن رسیده که خودتان را به چالش‌های این برنامه دعوت کنید و کمی از کالری‌های اضافی را با برنامه ورزشی این برنامه پایین بیاورید.

اپلیکیشن‌های کاربردی برای زندگی بهتر بانوان

Duolingo

یادگیری زبان‌های جدید دریچه تازه‌ای برای ورود به فضاهای نو برای بانوان و تمام افراد فراهم می‌کند. فرصتی که بتوانند قابلبت‌های جدیدی از خود به نمایش بگذارند و حتی به درآمد بهتری در زمینه کاری دست پیدا کنند. اپلیکیشن Duolingo نیز یک برنامه سرگرم‌کننده و جذاب است که آموزش زبان را به شکل خوبی پیش می‌برد. این برنامه بیش از 35 زبان جدید را پشتیبانی می‌کند و امکان یادگیری و آموزش آنها را برای کاربران خود فراهم می‌نماید. با دانلود این برنامه می‌توانید فعالیت‌های مختلف آموزش زبان مانند صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن را تمرین کنید. علاوه بر آن، اگر به‌طور مداوم به برنامه سر بزنید، می‌توانید هر روز واژه جدیدی یاد بگیرید و مهارت گرامری‌تان را تقویت کنید. نکته جالب توجه دیگر این است که برنامه دولینگو، زبان را با بازی و سرگرمی آموزش می‌دهد تا از فضایی عادی و خسته‌کننده خارج شوید و زبان‌های خارجی را یاد بگیرید.

برنامه PocketGuard

این برنامه که در دسته برنامه‌های مالی قرار دارد، برای گوشی‌های اندروید و ios طراحی شده است و امکانات متعدی مانند ابزارهای کاربردی و مناسب برای مدیریت مالی و تعیین نامحدود اهداف مالی در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید شما به‌عنوان یک مادربزرگ، خرید سیسمونی اقساط را برای نوه جدیدتان در نظر دارید و باید هزینه‌های این خرید را مدیریت کنید. برنامه پاکت گارد گزینه خوبی است تا به سادگی آن را راه‌اندازی کنید و برنامه مالیتان را مدیریت نمایید. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید از گزارش‌های هفتگی که برای کاربران ارسال می‌شود، بهره ببرید. در این گزارش‌ها، بیشترین هزینه‌هایی که در طول هفته انجام دادید بررسی می‌شود تا بتوانید برای محقق کردن اهداف بودجه‌بندی خود بهتر تصمیم بگیرید. درعین‌حال این برنامه امکان اطلاع‌رسانی قبوض و اقساط بانکی را دارد و قبل از فرارسیدن موعد آنها، به شما هشدار می‌دهد.

برنامه پاکت گارد در کنار تمام مزایای خود، معایبی نیز دارد. به‌طور مثال این برنامه کاملا رایگان نیست و نسخه رایگان آن امکانات محدودی در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن، با پرداخت یک هزینه ماهانه می‌توانید برنامه را به‌روز کنید و از قابلیت‌های بیشتر بهره ببرید.

برنامه Clue

بانوان جوان در هر ماه باید از برنامه چرخه قاعدگی و روتین ماهانه جسمی خود اطلاع داشته باشند. درعین‌حال وجود نظم در چرخه قاعدگی یکی از علائم سلامت جسمی محسوب می‌شود و اگر اختلالی در آن به وجود بیاید، ممکن است نشانه‌ای از کیست‌های رحمی، استرس بیش‌ازحد یا مشکلات روحی باشد. البته در برخی موارد هم تاخیر در چرخه قاعدگی خبری خوش از بارداری را برای شما نوید می‌دهد. به‌هرحال، برنامه Clue برای این طراحی شده که تاریخ دقیق و تقویم چرخه قاعدگی خودتان را بدانید و اگر نیاز به مصرف قرص‌های هورمونی در این دوران دارید، به شکل بهترین بتوانید آن را مدیریت کنید. نکته جالب دیگر درباره این برنامه، این است که آلارم‌هایی برای بهترین روزهای تخمک‌گذاری در آن طراحی شده تا بهترین زمان برای اقدام به بارداری را پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: