جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ایجاد سامانه پست تلفنی در همه شهرها

محتوای جدول

مدیرعامل شرکت پست از راه‌اندازی سامانه پست تلفنی 193در تمام شهرهای کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, محمدحسن کرباسیان در آیین آغاز به کار سامانه پست تلفنی شهر سنندج با اشاره به اینکه این سامانه با شماره 193 امکان ارایه خدمات پستی به متقاضیان را دارد، گفت: ماموران پست با مراجعه به آدرسی که توسط متقاضی اعلام می‌شود اقدام به جابه‌جایی مرسوله در سطح شهر و یا استان و خارج از آن می‌کنند.
مدیرعامل شرکت پست به گسترش خدمات الکترونیکی توسط پست اشاره کرد و گفت: اکنون 10 سرویس الکترونیکی از طریق پایگاه اینترنتی شرکت پست به مردم ارایه می‌شود.
کرباسیان افزود: روزانه 70 هزار مراجعه برای انجام کارهای الکترونیکی از طریق سایت پست می‌شود.
به گفته وی نزدیک به 10 هزار فروشگاه در سطح کشور به سایت پست متصل است و در صورت خرید الکترونیکی، کالا در ظرف 72 ساعت به دست متقاضی می‌رسد.
مدیرعامل شرکت پست میزان فروش الکترونیکی پست در کشور در نیمه اول امسال را دو میلیون و 200 هزار مورد اعلام کرد و با اشاره به رشد 90 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته پیش‌بینی کرد در نیمه دوم امسال نیز این میزان ترافیک به دو برابر افزایش یابد.
وی از راه‌اندازی سرویس ارسال کارت پستال الکترونیکی در سایت شرکت پست به عنوان سرویس جدید نام برد و گفت: روزانه چهار هزار نفر برای ارسال کارت پستال به سامانه شرکت پست مراجعه می‌کنند.
وی درباره راه‌اندازی سامانه وب آگهی پست گفت: شرکت پست در سایت اینترنتی خود سامانه‌ای را تعریف کرده که براساس آن کالاهای مورد نیاز افراد را تامین و برای آنان ارسال می‌کند.
در آیین راه‌اندازی سامانه پست تلفنی 193 در شهر سنندج اعلام شد به زودی این سامانه در شهر سقز استان کردستان نیز آغاز به کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: