جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ایده های نو فناوری حمایت می شود

محتوای جدول

1456904853877_0.jpgاگنا – مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران گفت: ایده‌های نو در هسته‌های فناور پارک علم و فناوری حمایت می‌شوند.

به گزارش اگنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، مرتضی رادمهر در نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی اقتصاد دانش‌ بنیان با حضور صاحبان صنایع مازندران در آمل، اظهار کرد: امروزه اقتصاد دانش‌ بنیان در جامعه می‌تواند برطرف‌ کننده بسیاری از مشکلات تولیدی و صنعتی باشد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های فعال به سه دسته شرکت‌های خرد، متوسط و بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند که با توجه به فعالیت نیروی کار، میزان تولید و زمان کار در حال تلاش هستند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه در اقتصاد دانش‌ بنیان باید شرکت‌ها مدل کسب و کار ارائه دهند، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری حامی کسب و کار است و در راستای ایجاد کار به کارآفرین شتاب می‌دهد.

رادمهر با اشاره به اینکه 112 داور در بخش‌های مختلف بر روی ایده‌ها در مازندران نظارت دارند، یادآور شد: این داوران با کارشناسی مختلف برای جذب ایده و دانش‌ بنیان شدن آن تلاش دارند.

وی با تاکید بر اینکه نقش واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت‌های بزرگ مهم است، خاطرنشان کرد: هسته فناور نیز به شخص حقیقی دارای ایده ارائه می‌شود تا در راستای تبدیل ایده به کار و فن تلاش شود.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران خاطرنشان کرد: ایده‌هایی که در مراحل بسیار ابتدایی بوده و هنوز موفق به تشکیل تیم کار حرفه‌ای نشدند باید در قالب جذب هسته فناور قرار گیرند.

انتهای پیام

عضویت در کانال تلگرامی اگنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: