جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ایسر کروم‌بوک 200 دلاری عرضه کرد

محتوای جدول

اگرچه کروم‌بوک‌ها در بازار با اقبال عومی‌ مواجه نبوده و مانند سایر نمونه‌های نوت‌بوک مخاطبان زیادی ندارند،‌ اما شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده برای راضی نگه داشتن تمام گروه‌های کاربری این نوع لپ‌تاپ‌ها را نیز در سبد محصولات خود قرار داده‌اند.

 به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, ایسر که یکی از تولیدکنندگان شناخته شده نوت‌بوک است این اواخر کروم‌بوک جدیدی به بازار عرضه کرده است.
این کروم‌بوک که C720-2848 نام دارد با وجود تجهیز به پردازنده هسول اینتل قیمت ارزانی دارد و همان‌طور که از نامش پیداست از سیستم‌عامل کروم بهره‌می‌برد.
کروم‌بوک 200 دلاری ایسر در حقیقت یک نمونه سبک وزن است که به صفحه نمایش 11/6اینچی با وضوح تصویر 768 در 1366 پیکسل به بازار عرضه شده است.
تجهیز به دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه SSD از دیگر ویژگی‌های این کروم‌بوک است. کروم‌بوک ارزان‌قیمت و جدید ایسر همچنین مجهز به یک وب‌کم بوده و از امکانات دیگری مانند Wi-Fi، پورت HDMI، پورت USB 2.0 و پورت USB 3.0 بهره می‌برد.
این کروم‌بوک با وزن 1/25 کیلوگرمی، فضای 100 گیگابایتی از سیستم ذخیره ابری گوگل درایو را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. باتری این دستگاه در هر بار شارژ کامل امکان کار مداوم تا 8/5 ساعت را به کاربرانش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: