جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بازی‌های ایرانی به Gamescom 2013آلمان می‌روند

محتوای جدول

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در دوره نمایشگاه Gamescom 2013 آلمان حضور خواهد یافت.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, نمایشگاه gamescom سال 2013 از تاریخ 21 تا 25 آگوست (30 مردادماه تا سوم شهریور ماه)، در مجموعه Koelnmesse واقع در کلن آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد در زمینه تفریح و سرگرمی‌ و بازی‌های رایانه‌ای تعاملی در اروپاست و شرکت‌های معتبر و بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، کونامی، اکتیویژن و بسیاری دیگر در این فضای رقابتی حضور می‌یابند و به ارایه آخرین دستاوردها تولیدات خود به علاقه‌مندان می‌پردازند. در بخش ویژه تجاری این نمایشگاه نمایندگانی از 80 کشور دنیا فرصتی برای انجام کسب و کارهای بین‌المللی و برقراری ارتباط با یکدیگر می‌یابند. همچنین بیش از 600 شرکت از 40 کشور دنیا در این نمایشگاه با برپایی غرفه و فضای مختص خود حضور خواهند یافت. انتظار می‌رود امسال بیش از 275 هزار نفر از نوآوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این رویداد بازدید کنند. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران برای پنجمین بار متوالی در نمایشگاه بین‌المللی گیمزکام آلمان 2013 شرکت خواهد کرد. این بنیاد ضمن حضور و برپاکردن غرفه در نمایشگاه، اقدام به معرفی چندین بازی جدید ایرانی در ژانرهای مختلف می‌کند.
معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ها، محصولات و ظرفیت‌های موجود در صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور، تداوم حضور موفق در بازار جهانی با ارایه و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای به ناشران و شرکت‌های خارجی حاضر در این عرصه از جمله اهداف حضور بنیاد در این نمایشگاه جهانی است. همچنین متولی بازی‌های رایانه‌ای در کشور تلاش می‌کند با حضور در این نمایشگاه ارتباط سازنده‌تری با شرکت‌های خارجی برقرار کند و ضمن جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت در امر ساخت بازی در کشور، علاقه‌مندان و فعالان عرصه گیم را با سبک و داستان‌های خاص بازی‌های ایرانی آشنا سازد.
انتقال آخرین دانش و دستاوردهای علمی ‌و تولیدی شرکت‌های مطرح جهانی در ساخت بازی‌ها به طیف بازی سازان جوان و شرکت‌های تولیدکننده ایرانی نیز از دیگر اهداف حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این رویداد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: