جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برای بخش حمل و نقل مسافربری ارمیه سامانه هوشمند راه اندازی می شود.

محتوای جدول

 

 

 

مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از راه‌اندازی سامانه هوشمند بخش حمل و نقل مسافر درون شهری در ارومیه خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, محمد تقی ابراهیمی با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این شهر اظهار کرد: سال گذشته ۴۵۵ دستگاه تاکسی توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه نوسازی و به این ناوگان اضافه شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۶۰۰ دستگاه تاکسی برای تعویض خودرو فرسوده با خودروهای نو، تصریح کرد: به محض شروع طرح نوسازی به صورت کشوری این کار انجام می‌شود.

  ابراهیمی به افزایش بیش از هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی پلاک قرمز از سال ۸۶ تاکنون به ناوگان تاکسیرانی بخش تاکسی تلفنی اشاره کرد و گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در راستای تجهیز آژانس‌های تلفنی به خودروهای پلاک قرمز دستاوردهای مطلوبی کسب کرده است. 


مدیر‌عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به منظور کنترل و نظارت بهینه بر فعالیت تاکسیرانان و تسهیل در امور رانندگان اقدام به راه‌اندازی سامانه هوشمند در بخش حمل و نقل مسافر درون شهری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل پروانه تاکسیرانی تاکسیرانان به کارت‌های مغناطیسی هوشمند، استفاده از رایانه در خودروهای گشت بازرسی، دسترسی آنی بازرسان به تمام اطلاعات تاکسیرانان و … از جمله این اقدامات است که تا پایان سال جاری به طور کامل عملیاتی می‌شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: