جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بزرگیان: دولت الکترونیکی باید در حد یک معاونت مستقل باشد

محتوای جدول

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه تحول در نظام اداری کشور در گرو توسعه دولت الکترونیکی است گفت: انتظار داریم که جایگاه دولت الکترونیکی در حد یک معاونت مستقل باشد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, احمد بزرگیان با بیان اینکه در اواخر دولت دهم مرکز توسعه دولت الکترونیکی به طور مستقل تشکیل شد گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم نیز با حضور دکتر نوبخت و نظر مثبت وی در این زمینه بحث دولت الکترونیکی به طور جدی‌تری پیگیری خواهد شد.
وی درباره ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و معاونت توسعه مدیریت گفت: با توجه به اینکه توسعه دولت الکترونیکی اثرگذارترین عامل در نوسازی و تحول اداری کشور است انتظار داریم که در خلال ادغام دو معاونت توجه بیشتری به این بخش شده و در حد یک معاونت مستقل مطرح شود که بتواند ماموریت اصلی خود را به طور کامل اجرایی کند.
بزرگیان در مورد هدف‌گذاری اصلی دولت یازدهم در رابطه با توسعه و تحول اداری گفت: اهدافی که توسط قانون‌گذار در قانون برنامه پنجم توسعه همچنین در کارگروه تعیین شده بود به طور قطع مورد تایید دولت جدید نیز قرار گرفته و اجرا می‌شود این در حالی است که اگر اصلاحی لازم باشد انجام خواهد شد.
وی افزود: اهداف ما بر اساس قانون، ارایه حداکثر خدمات دولتی به طور الکترونیکی، ارتباط تمام الکترونیکی بین دستگاه‌های دولتی و ارتباط تمام الکترونیکی با مردم است که بی‌تردید راه‌اندازی و بهره‌وری از شبکه ملی اطلاعات در این زمینه ضروری است. معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور همچنین در مورد آخرین اقدامات انجام شده در بحث دورکاری‌ها نیز گفت: این مورد در پیک زمانی مطرح و به خوبی پیگیری شد اما در ادامه با تغییرات مدیریت که در پایان دولت دهم ایجاد شد اجرای این سیاست نیز دچار مشکل شد.
بزرگیان با گلایه از تغییرات پی در پی مدیریتی در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در اواخر دولت قبل گفت: این بی‌ثباتی‌ها در مدیریت موجب شد که روند اجرای برنامه‌های مورد نظر از جمله دورکاری‌ها کند شده و اکنون آمار دقیق و قابل استنادی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: