جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

به روز رسانی سرعت FAIR FOX 14

محتوای جدول

در طول مدت یک هفته از زمان انتشار نسخه جدید مرورگر Firefox 14، بیش از نیمی از مرورگرهای موجود Firefox به این نسخه جدید ارتقاء یافته اند.

این نشانه ای از موفقیت طرح به روز رسانی خودکار موسسه Mozilla (توزیع کننده مرورگر Firefox) است.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، نسخه Firefox 14 سریعتر از نسخه های قبلی این مرورگر، تبدیل به پر مصرف ترین نسخه Firefox بین کاربران شده است. در مدت ۷ روز، سهم Firefox 14 در بین نسخه های دیگر از ۳ درصد به ۴۶ درصد رسید. پس از Firefox 14، نسخه های ۱۲ و ۱۳ این مرورگر، تقریباً هر یک با ۳۰%، با یکدیگر برابر هستند.

این سرعت عمل در به روز رسانی مرورگر Firefox ناشی از تغییر نحوه بروز رسانی است، که از نسخه ۱۳ آغاز شد. اکنون به روز رسانی مرورگر Firefox به طور خودکار و بدون دخالت کاربر صورت می گیرد. به روز رسانی ساکت و آرام این مرورگر با دور زدن فناوری امنیتی User Account Control در سیستم عامل Windows انجام می شود.

البته به روز رسانی خودکار در نسخه ۱۳ به آن نحوی که باید اتفاق می افتاد به دلیل پیش آمد برخی مسائل، انجام نشد. ولی اکنون در Firefox 14 مشخص است که به روز رسانی خودکار، چه تاثیری در به روز کردن سریع مرورگر و واکنش به موقع به تهدیدات احتمالی می تواند داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: