جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تجهیز ۱۵ استان به شبكه مديريت ارتباطات راديويي بحران

محتوای جدول

معاون وزير كشور و رييس سازمان مديريت بحران كشور درباره جزییات تجهيز ۱۵ استان كشور به شبكه ارتباطات راديويي مديريت بحران گفت:‌ با هدف‌گذاري‌هاي انجام شده از سوي كارشناسان خبره اين سازمان برقراري ارتباط راديويي مديريت بحران در ساير استان‌هاي كشور در حال مطالعه و بررسي است.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک, حسن قدمي افزود:‌ مراكز ارتباطات راديويي در بحران مجهز به جديدترين و به‌روزترين سيستم‌هاي ارتباطي نظير شبكه‌هاي راديويي و ماهواره‌اي هستند كه ارتباطات مستمر و موثري را در هنگام بروز انواع حوادث و سوانح طبيعي، غيرطبيعي و انسان ساخت با مراكز مديريت بحران مستقر در مراكز استان‌هاي سراسر كشور را برقرار مي‌سازند.
رييس سازمان مديريت بحران كشور افزود: اين مراكز بي‌سيم داراي ارتباط راديويي مستمر با ساير ارگان‌هاي امدادي و كارگروه‌هاي ۱۴ گانه سازمان مديريت بحران كشور از طريق سيستم‌هاي راديويي جداگانه هستند. وي گفت: با انجام برنامه‌ريزي‌هاي اقتضايي از سوي كارشناسان اين سازمان، مراكز ارتباطات راديويي در بحران نرم‌افزار اعلام هشدار زودهنگام زلزله را از برخي موسسات ژيوفيزيك كشورهاي معتبر را دارا هستند.
وي افزود: در اين شبكه ارتباطات راديويي خودروي ارتباطات برای برقراري ارتباط منطقه حادثه ديده با ستاد فرماندهي و ساير ارگان‌هاي امدادي ذي‌ربط، تجهيز و آماده به كار شده‌اند كه در صورت وقوع حادثه اين خودروها به منطقه حادثه ديده اعزام و با مدرن‌ترين ابزارهاي ارتباطي شامل سيستم‌هاي راديويي، ماهواره‌اي اقدام به برقراري ارتباط با مركز سازمان مديريت بحران كشور مي‌كنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: