جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تشکیل تیم امداد سایبری در کردستان

محتوای جدول

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری از تشکیل تیم امدادی سایبری به منظور تسریع در مقابله با هرگونه مشکل و نارسایی در شبکه رایانه‌ای در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,  خشایار صدری، مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان گفت: تیم امداد و نجات (سرت) سایبری با همکاری دستگاه‌های متولی به منظور کنترل و نظارت بر شبکه رایانه‌ای و اطلاع‌رسانی استان راه‌اندازی می‌شود.
وی تسریع در مقابله با هرگونه مشکل و نارسایی در شبکه رایانه‌ای را از جمله اهداف تشکیل این طرح عنوان کرد و افزود: بر این اساس این تیم با به کارگیری کارشناسان و متخصصان فناوری و اطلاعات در سطح استان در صورت بروز هر گونه مشکل و اشکلات در شبکه سراسری سایبری است در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد عمل شده و نسبت به رفع نواقص و اشکلات اقدام می‌کنند.
مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان بررسی وضعیت شبکه رایانه‌ای در این مراکز، رفع مشکلات احتمالی نظیر قطعی و کاهش و تضعیف ضریب ارتباطی در شبکه فناوری و اطلاعات استان و برخی دیگر از خدمات فنی و مهندسی از اهم وظایف تعریف شده برای این تیم
برشمرد.
این مقام مسوول گفت: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه تقویت مباحث فناوری و اطلاعات برای دستگاه‌های اجرایی استان از سوی دفتر فناوری و اطلاعات استانداری برگزار می‌شود.
صدری گفت: در این طرح تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی، بانک‌ها و سایر مراکز حساس در سطح استان زیر پوشش فعالیت‌های این تیم قرار گرفته و در صورت لزوم به این مراکز خدمات رسانی
می‌شود.
وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل و نیز دوره‌های ارتقا سطح دانش علمی ‌و عملی کارکنان بخش آی‌تی دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های آموزشی دفتر فناوری و اطلاعات استانداری است که طبق برنامه زمانبندی شده در طول سال اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: