جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تمدیدتفاهم نامه همكاري پايش و كنترل سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات

محتوای جدول

 

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي از تمديد تفاهم‌نامه همكاري پايش و كنترل سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات رگولاتوري با هفت دستگاه حاكميتي و نظارتي تا دو سال ديگر خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک وبه نقل ازروابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، دكتر محمدعلي فرقاني افزود: مهمترين هدف اين تفاهم‌نامه جلوگيري از سردرگمي مردم و تامين حقوق آنها به عنوان ذينفع اصلي اقدامات پيشگيرانه و ايجاد وحدت رويه در پايش و كنترل بازار ICT، شفافيت روابط بين دستگاههاي اجرائي براساس تفكيك وظايف، كاهش بروكراسي و مقررات زدائي است كه با توجه به دستاوردهاي مثبت آن، اين تفاهم‌نامه تا خرداد ماه سال 94 تمديد شد.

تفاهم‌نامه همكاري پايش و كنترل سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات بين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي و شركت ارتباطات زيرساخت، سازمان تعزيرات حكومتي، سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان، پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا، پليس آگاهي، سازمان فناوري اطلاعات ايران و سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور در سال 90 مبادله شد.

اين تفاهم‌نامه در پنج محور برگزاري كارگاههاي آموزشي مشترك، تشكيل كارگروههاي مشترك نظارت و اعمال مقررات، ايجاد بانك اطلاعاتي و شبكه يكپارچه پايش و كنترل، اطلاع‌رساني، دريافت و رسيدگي به درخواستها و شكايتها تدوين شده است.

تهیه وتنظیم : مهدی حیدرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: