جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

توزیع برق زنجان مکانیزه شد

محتوای جدول

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از راه‌اندازی سیستم جامع فروش و خدمات مشترکان در توزیع برق زنجان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,عادل کاظمی با بیان اینکه در صنعت برق، مقوله فعالیت در زمینه فروش انرژی برق، از اهمیتی اساسی برخوردار است، گفت: این شرکت با بهره‌گیری از یک شرکت مشاور، اقدام به تهیه روایت توسعه یافته سیستم جامع فروش با عنوان سیستم جامع خدمات مشترکان برق شامل فروش انرژی، فروش انشعاب، خدمات پس از فروش تحت وب این نرم‌افزار جامع را تولید و پیاده‌سازی کرده است.
وی به علت تغییر سیستم خدمات مشترکان به سیستم جامع اشاره کرد و گفت: براساس انجام مطالعات استراتژیک که توسط مشاور در سال‌های قبل پیشنهاد خرید سیستم جامع خدمات مشترکان بود تا بتوان با ارتقا کیفی و کمی خدمات رضایت مشترکان را جلب کرد و با توجه به گسترش روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش چشمگیر زمینه کاربردی فناوری ICT در صنعت برق استقرار سیستم جامع خدمات مشترکان را اجتناب‌ناپذیر می‌کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به مزایای این سیستم گفت: این سیستم، یکپارچه و به صورت جامع امور صورت‌حساب و خدمات مشترکین فروش انشعاب را در بر می‌گیرد.
وی افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم جامع استفاده از محیط وب برای توسعه و راه‌اندازی آن و امکان ایجاد دسترسی برای تمام قسمت‌های نرم‌افزار است. کاظمی گفت: ماموریت این سیستم شامل جمع‌آوری، تحلیل، تفکیک، نگهداری، یکسان‌سازی و اصلاح داده‌های ناشی از فعالیت‌های حاصل از فروش انشعاب، فروش انرژی و خدمات پس از فروش است که براساس ضوابط و استانداردهای مشخص و با حفظ و برنامه زمان‌بندی اجرا خواهد شد.
وی توانایی نگهداری و مدیریت اطلاعات در حجم فوق بالا، کیفیت و سرعت بالا در سرویس‌دهی موازی تراکنش‌های اطلاعاتی در حجم بالا بدون افت کیفیت و زمان پاسخگویی، توانایی آرشیوسازی، بازیابی آرشیوها و مدیریت زمانی آنها به صورت دقیق‌تر و منظم‌تر، سطوح بالاتر و دقیق‌تر امنیت و امکان گزارش‌گیری وسیع و امکان توسعه و تغییر گزارش‌های سیستم‌های اطلاعاتی با هزینه کم و سرعت بالا را از دیگر مزایا این طرح عنوان کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: