جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

جامعه شناسان آمریکایی: محبوبیت فیس بوک رو به کاهش است

محتوای جدول

به گفته‎ی جامعه شناسان آمریکایی، شبکه‎ی اجتماعی “فیس بوک” میلیون‎ها نفر از کاربران خود را به دلیل پیدایش شبکه‎های اجتماعی جایگزین، از دست داده و می‎دهد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک، این جامعه شناسان می‎گویند: فقط در شش ماه گذشته، “فیس بوک” حدود 9 میلیون کاربر در آمریکا و 2 میلیون کاربر در بریتانیا را از دست داده است.

کاربران “فیس بوک” از کانادا، اسپانیا، فرانسه، آلمان و ژاپن کمتر از صفحه خود در این شبکه اجتماعی بازدید می‎کنند. در همین حال؛ این روزها فقط شهروندان آمریکای جنوبی و هند به طور فعال عضو “فیس بوک” می‎شوند.

نمایندگان “فیس بوک” می‎گویند که علت عدم رشد در مهمترین بازارها در این است که بخش اعظمی از علاقمندان به عضویت در شبکه‎های اجتماعی در ایالات متحده آمریکا و انگلستان سایر شبکه‎های اجتماعی را به فیس بوک ترجیح می‎دهند.

در همین حال؛ سرویس Instagram (برنامه ایجاد شده برای اشتراک گذاری نگاره و نمایش عمومی) به میزان بالایی از رشد خود رسیده است. در حال حاضر سرنوشت “فیس بوک” می‎تواند مثل سرویس MySpace باشد. چند وقت پیش MySpace محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان بوده است ولی شرایط فعلی متفاوت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: