جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

جشنواره تبلت و نوت بوک به کار خود پایان داد

محتوای جدول

نخستین جشنواره تبلت، نوت بوک و تجهیزات مرتبط (Iran Tablex 2013) که در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برپاشده بود به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک,نخستین جشنواره تبلت، نوت بوک و تجهیزات مرتبط، با حضور و حمایت بیش از 60 شرکت و برند فعال و مرتبط در زمینه تبلت، نوت بوک، لپ تاپ، تجهیزات جانبی، نرم افزار و اپلیکیشن، سیستم های هوشمند و خدمات مرتبط با این محصولات از قبیل گارانتی، خدمات پس از فروش، طراحی نرم افزار، آموزش و اطلاع رسانی در فضایی بالغ بر 3000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

همزمان با این جشنواره و نمایشگاه، نخستین همایش بین‌المللی توسعه دهندگان نرم‌افزار همراه، تبلت و سیستمهای هوشمند (ICMOD2013) نیز توسط شرکت نمایشگاهی آرانو در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و در این همایش، متخصصان، صاحب نظران، طراحان و فعالان حوزه نرم افزار موبایل، تبلت و سیستمهای هوشمند، مباحث مرتبط این حوزه را با رویکرد اصلی ارائه و تحلیل مطالب کاربردی، انتقال تجربیات فعالان حوزه اپلیکیشن و افزایش آگاهی و دانش عمومی و کاربردی مخاطبان، طی هفت سخنرانی اصلی، مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در طول چهار روز جشنواره تبلت، اطلاعات 34 هزار و 482 نفر بازدیدکننده (73 درصد مرد و 23 درصد زن) توسط شرکت دیباکو به ثبت رسیده و آمار کلی بازدیدکنندگان این جشنواره در حدود 40 هزار نفر اعلام شده است.

ارائه همزمان و آنلاین جشنواره و گزارشهای مرتبط آن، برای اولین بار، بر بستر اینترت و در وب سایت irantablex.ir و همچنین مجازی سازی (Iran Tablex 2013) و (icmod 2013) توسط شرکت توسعه وب بلوط از جمله نوآوریهای این جشنواره محسوب می شود.

در طول 4 روز برگزاری اولین جشنواره تبلت، نوت بوک و تجهیزات جانبی (Iran Tablex 2013) و همچنین اولین همایش بین المللی توسعه دهندگان نرم افزار همراه، تبلت و سیستمهای هوشمند (ICMOD 2013) ، در مجموع 16 کارگاه آموزشی پیوسته و متناوب در دو حوزه برنامه نویسی موبایل و تبلت و همچنین سیستم عامل و امنیت، توسط آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: