جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

در اصفهان اتوبوس ها مجهز به سامانه کنترل و ردیابی می شوند.

محتوای جدول

 

 

 

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسراني در سال گذشته به سيستم ای وی ال مجهز شده و ۵۰درصد مابقي، در سال جاري تجهيز خواهند شد.

 

به گزارش شبکه خبری دولت الکترونیک در چند سال اخير با توجه به توسعه افقي شهر اصفهان و افزايش ناوگان اتوبوسراني مباحث مربوط به مديريت و نظارت بر عملكرد اين ناوگان با چالش‌هاي عميقي مواجه شده بود، در اين راستا شهرداري با وجود مشكلات متعدد در زمينه ساختارهاي مخابراتي تجميع، اقدام به تجهيز ناوگان اتوبوسراني به سامانه ای وی ال كرد.

مديرعامل شرکت اتوبوسراني اصفهان و حومه در این باره گفت: ای وی ال يا سيستم مكان ياب خودرو سيستمي است كه امكان موقعيت يابي اتوبوس هاي ناوگان از طريق نمايش روي نقشه جغرافيايي بر روي صفحه رايانه با استفاده از تكنولوژي و جی پی اس و يك رسانه را فراهم مي كند.
 عباس روحانی افزود: با اجرای این سامانه، مسافران به طور دقیق از زمان رسیدن اتوبوس بعدی مطلع می شوند همچنین به طور دقیق شهروندان می توانند بدانند چه مدت زمانی باید برای رسیدن اتوبوس بعدی منتظر بمانند.
وی با اشاره به این که تمام ایستگاه های ناوگان اتوبوسرانی یعنی ایستگاه های ۹۰ خط به این سیستم تا پایان سال جاری تجهیز می شوند خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسراني در سال گذشته به سيستم ای وی ال مجهز شده و ۵۰درصد مابقي، در سال جاري تجهيز خواهند شد.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به سامانه ای وی ال مجهز شده است،&nbتصریح کرد: در حال حاضر اتوبوس های ناوگان اتوبوسراني در خطوط ۲۳،(ميدان جمهوري-ميدان انقلاب) و ۳۴(ميدان جمهوري-آزادي)به سيستمای وی ال مجهز شده است.
روحانی&nbاظهارکرد: در حال حاضر شهروندانی که در انتظار اتوبوس هستند به وسیله پیامک باید کد ایستگاهی که در خطوط ۲۳ و ۳۴ که در آن هستند را به شماره۱۰۰۰۰۳۱۱ارسال کنند تا پس از لحظاتی زمان دقیق رسیدن اتوبوس به ایستگاه به آنها اعلام شود.
وی با اشاره به این که تمام ایستگاه های ناوگان اتوبوسرانی یعنی ایستگاه های ۹۰ خط به این سیستم تا پایان سال جاری تجهیز می شوند، ادامه می دهد: مديريت كنترل و راهيابي ناوگان با استفاده از نمايش لحظه به لحظه اطلاعات خودروها، اطلاع رساني به مسافران، سامانه نمايشگر و ايجاد بانك اطلاعاتي ناوگان، خطوط رانندگان و سامانه كنترل و رديابي و ايجاد كارت شناسايي از راه دور راننده از مزاياي طرح سامانهای وی ال مي باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم: